Annons:
Etikettbolagsspel
Läst 3154 ggr
senilssjo3
1/6/10, 6:50 PM

V75 Bolagsspel

Tänkte prova ett bolagsspel med hjälp av jokersystemet.

10 andelar á 1000 kr för en månad samt en elfte andel som jag tar för besväret för den tid jag lägger ner.

Utgångsraden brukar bli 1x1x3x9x9x9x9 men kan variera lite efter hur omgången ser ut.

Reduceringen sker sedan utifrån statistik med hänsyn till bla spår, streckning, kuskar mm.

Självklart mailar jag joker-filen så att ni själv kan följa rättningen och har ni inte joker programmet så kan jag maila raderna så att ni kan följa det.

Mail med raden mailas ut senast lördag kl 12,00.

Bolagsspelet sätter igång så fort vi är 10 personer.

Låter detta intressant så maila mig på spelkungen@live.se. Inget binande förrän betalning till mitt bankkonto skett.

Jonas

Annons:
Bertil
1/6/10, 9:17 PM
#1

Intressant!

Lägga gärna ut din spelstatistik för det senaste året, så att vi lättare kan bilda oss en uppfattning ang. success-rate.

mvh
Bertil

senilssjo3
1/6/10, 10:44 PM
#2

Har följt statistik i ca ett år men inte spelat "skarpt" då jag inte känner för att lägga ut ca 2500 kr per vecka. Har dock kört systemet med reduceringar i jokersystemet 10 veckor i slutet på 2009 (utan att lämna in) och insats totalt ca 24000 och vinst 60 000. De veckor som inte gått in har det blivit alldeles för hög utdelning dvs många miljoner eller så har utdelning blivit under 10 000 kr på 7 rätt och då vill jag inte vara med.

Men som med allt spel så kan man inte lova något det kan smälla direkt eller så kan det ta 2 år innan den stora fullträffen sitter.

Jonas

senilssjo3
1/9/10, 8:51 PM
#3

Lämnade in joker system idag på de andelar som kommit in.

Utgångsrad 44800 rader

Inlänade rader: 3268 rader = 1634 kr

Resultat 3 x 6 rätt  62 x 5 rätt, utdelning 5495 kr

Missade i sista på Brian Key, hade 7 hästar i systemet men hade inte räknat med att den skulle vara så bra.

Vill ni vara med så är det bara att höra av sig via mail: spelkungen@live.se

Upp till toppen
Annons: