Annons:
Etikettbolagsspel
Läst 1995 ggr
kakan80
11/5/09, 9:57 AM

Joker

Hej,

Jag ser att ni spelar med jokersystemet. Jag började där igår men är lite förvirrad.

På vilket sätt spelar ni? Har ni några tips att ge? :)

Tack!

Mvh Karin

Annons:
mich65
11/5/09, 11:30 AM
#1

Finns support man kan ringa till men där finns mycket att önska, väldigt, väldigt dålig. Kolla in freddivs tråd kan måhända vara så att det börjas med något där.

Lycka till!

Bertil
11/5/09, 1:58 PM
#2

Det har skrivits en del här på sajten. Jag har ingen tid att skriva det igen, så jag föreslår att du gör en sökning. Själv måste jag så smått börja att titta på helgens V75:a

mvh
Bertil

freddiv
11/5/09, 7:11 PM
#3

#2 titta ordentligt och ge mig några bra spelvärda hästar :) Jag bor i Eskilstuna och ska ut på Sundbyholm, kan ju itne komma hem tomhänt.

kakan80
11/5/09, 8:31 PM
#4

hehe… tror du ska be nån annan ska ta fram några spelvärda hästar åt dig… för jag lyckas aldrig ta fram några bra =(

Undra när det e min tur att vinna nån gång =(

staketkusken
11/6/09, 8:35 PM
#5

La Belloue One Wish?
Calamara Donna

Imola November .

Lykka till Fredde.

Bara prova.

freddiv
11/6/09, 8:38 PM
#6

Tack staketkusken! , Ska chansa lite faktiskt, Inte fan kan alla favoriter vinna.

Annons:
Bertil
11/6/09, 11:36 PM
#7

#6

Du har massor av bra spelförslag i V75-strängarna, men det är kanske bara jkag som tycker det ;-).

Kolla vad jag skriver och kolla värmningarna och spela därefter.

mvh
Bertil

Sir_Alex
11/6/09, 11:42 PM
#8

#1  har oxå kollat en del på dom som spelar joker här, kan väl inte säga att jag e direkt förtjust av uppbyggnaden!!

Min grundtanke är att beroende på plånbok spela med 1 SPIK sen att 1 av 3 A-hästar alternativt 2 av 4 A-hästar måste vinna…. tycker det är en bra grund i alla fall!!

freddiv
11/7/09, 12:39 AM
#9

#7 Det har du rätt i :) , ska ta och lira några slantar på de kusarna jag bubblat med :)

staketkusken
11/8/09, 1:25 AM
#10

Fredde hoppas du ryggade Jodas och Imola hade de som effekt hästar på bolaget och A på Viloa. Synd ej MIss sixty och Spring erom vann hade det blitt 100 lakan in!!!

På bolaget men en sjua och 5 lax i plus skadar ej på bolaget.

freddiv
11/8/09, 11:24 AM
#11

staketkusk , jag lirade in Imola, Ibiza och Jodas igår. kändes bra :) lite plus i kassan, hade lirat en rätt bra summa på Spring Erom också.. tycker att Uffe körde bort hästen, han skulle gått tidigare då hade han vunnit är jag nästan säker på.

Upp till toppen
Annons: