Annons:
Etikettplats-spel
Läst 3513 ggr
dextrosol
2009-08-23 01:49

Tipsen är tillbaka

Om du har problem med tipsen så kan du gå in på www.123minsida.se/team-gorski och gå in på travtips.

Snart kommer Jackpoten

Annons:
Bertil
2009-08-23 02:37
#1

mina och vår panels tips då… hur dåliga är dem… Mr Dextrosol???

Vad är din garanti… 15%…35%…elller?

mvh
Bertil

dextrosol
2009-08-23 12:16
#2

#1 Vad menar du?

dextrosol
2009-08-23 12:50
giffan
2009-08-23 14:18
#4

#1 Ja vad menar du?? får inte andra har tipps på denna sida? känner du dig hotad? eller?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
2009-08-25 01:48
#5

#0 Bra tippat till Örebro!!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

staketkusken
2009-08-30 03:19
#6

4 går väl köpa annons då om man skall basunera ut sidor.

Annons:
giffan
2009-08-30 23:24
#7

#6 Så här står det under "om sajten"

Välkommen till trav.ifokus.se

Den här sajten är till för alla oss som gillar trav. Här ska vi samla tips och säkra vinnare. Att vinna på trav är inte svårt om tillsammans hjälps åt att hitta de rätta dragen. Men trav handlar inte bara om att spela hem miljoner. Vi ska också diskutera trav som sport.

Du är varmt välkommen till Trav i fokus

ThomasH

Det tolkar jag som att man får lägga ut sina tipps här. Då Dextrosol gillar och går in för det här med hästar så borde även h*n få vara med? eller? Annars får väll sajtvärden ta bort inlägget och då hoppas jag Dextrosol blir informerad om varför det inte passar sig.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Bertil
2009-08-31 03:19
#8

Helt OK att lägga ut tipsen… men jag ber er ju att göra det, och ingen av er har ens bemödat er med att inkomma med ens små hints i alla de strängar som vi startat… Ni förväntar väl er inte att jag ska logga in på era sidor??????

För er som har kort eller t.o.m. dåligt minne, så skrev signaturen dextrosol så här i sitt inlägg i #1: "Om du har problem med tipsen så …"

Om jag då inte har  problem med tipsen, så struntar jag i vad dextrosol skriver… och om jag har problem… så ser jag inte vad han skriver eller garanterar.

Misstolka nu inte detta, men att göra sig till döms eller att bara hänvisa till andra sajter kommer inte höja personens trovärdighet i detta forum. Ni är HUR välkomna som helst att kasta er in i vår debatt, vilken inte kommer att göra ner er ståndpunkter.

mvh
Bertil

PS Jag är inte alls rädd NÅGON form av konkurrens… Jag tävlar gärna… varför skulle vi annars ha tävlingar typ spikmästaren och varför skulle jag ens skriva en enda rad över huvud taget om jag skulle vara rädd för konkurrens eller att ha fel???

giffan
2009-08-31 11:32
#9

#8 Tror bara att vi misförstår varandra här, känns det som.

Dextrosol tycker att det här är kul, och har kanske inte förstått att endast era trådar gäller här inne. Han kan säkert vara med i era trådar, inga problem.

Men det kan finnas dem som vill gå in på andra sidor med, men får man inte lägga ut dem här så är det bara att säga till eller ta bort det (den som kan göra det)

Tror inte att varken jag eller Dextrosol förstog att endast era trådar fick användas här inne.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

ronamic
2009-08-31 20:06
#10

Det jag reagerade på (som jag inte har någon aning om huruvida det stämmer eller inte eftersom jag inte klickat mig in på sajten) är att det framstod som reklam för dextros egen sajt eller liknande. Dylika tilltag framstår som ganska respektlösa eftersom det ju faktiskt bjuds på en hel del tips här.

Jag förstår inte riktigt varför du är så otroligt engagerad i den här frågan giffan. Utan att kontrolltitta så kan jag inte minnas att jag har sett dig skriva i så många andra trådar. Skulle vara lite intressant att veta varför du plötsligt blev så otroligt engagerad i detta.

Hur som helst så tycker jag att alla typer av reklam för andra sidor helt enkelt kan undvikas. Tycker inte det gynnar sajten direkt, men det får stå för mig.

freddiv
2009-08-31 21:22
#11

Håller med #10

giffan
2009-08-31 22:12
#12

#10 Dextosol är min son, och det var jag som ledda han in till denna sajt. Jag trodde denna sajt var mera en sajt där man kunde prata häst, och inte bara spel när jag blev medlem i sajten, så för mig som inte spelar (inte ens min sons tipps tyvärr) så är denna sajt inte så mycket för mig att skriva i.

Om någon talat om hur ni ser på det hela (konkurens/reklam) så skulle det vara mycket enklare att förstå och Dextrosol kan uppmanas att lägga sina tips här på sidan om det är ok.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

brutalaccent
2009-08-31 22:57
#13

alla tips och trix är välkommna här på TiF. Det är ju det vi är här för: varandra. Hjälpa, skjälpa och ha det roligt med varandra.

Finne en massa bra trådar att skriva i. V75-, V64-, V65-, DD- och Dagenssäkraste-trådarna. Samt våran Spikmästare som onekligen är nätets trevligaste tävling!

Annons:
ronamic
2009-09-01 00:59
#14

Absolut, bara å ösa på med tipsen! Precis som brutalen säger så är det bara att skriva i någon av trådarna.

Jag tror ingen egentligen menade att vara otrevlig, det är bara en reflex när det helt plötsligt dyker upp trådar som gör reklam för andra siter (det var ett par sådana ungefär vid samma tidpunkt som den här skapades).

Upp till toppen
Annons: