Plats Spel

Törs jag tipsa om ett plats lir idag.

2008-05-06 19:04 #0 av: Jokkmoks_Jokke

No Lane No Gain 2,95 spets sen kommer Garlic Broline och tar över som svarar alla i spåren sen smiter 1an ut eller hänger med i det utdragna fältet det ofta blir i stolopp över 2640....

Tesen Framspår långlopp;)

Anmäl
2008-05-06 19:41 #1 av: brutalaccent

nu snurrar du Fredde. men 2140 räknas inte till långlopp. -;)

Anmäl
2008-05-06 20:04 #2 av: Jokkmoks_Jokke

OMFG då skulle man tryckt Ännu mera....

Sorry ännu bättre TY TY TY!!!!

Anmäl
2008-05-06 20:07 #3 av: Jokkmoks_Jokke

la 200 till på platsen;)

Anmäl
2008-05-06 21:13 #4 av: brutalaccent

annars så har jag ett bra drag i det loppet, det är en som gör årsdebut. har inte hört något om denna, utan går på gamla meriter när det gäller: Ulana Cape - 2.90 på plats.

vann förra året direkt i årsdebuten, då mot betydligt vassare motståndare än nu. kanske repris i år igen.

sedan ligger Lädret låget med Love Lane - vilket borde betyda minst platschans.-:P

Anmäl
2008-05-06 23:52 #5 av: Jokkmoks_Jokke

Trav när det är som bäst.
1 i spets nr 2 Henrik Daggert med en 1201 oddsare tok trycker på min häst. Är sist i mål av de felfria . Min strong trots oplacerad var med på målfotot iaf.

Men men trav e trav TUR och otur hör till trots jag och polaren hade 2 lax plats på denne. I våran fond jag förvaltar åt han .

Trav är Trav idiotstyrningar hör till tänk vad tråkigt travet vore utan dessa herrar som Daggert med flera.....Som ej kör efter skolboken. Man ser dessa styrningar dagligen i lopp bara hoppas man själv ej blir drabbad av det som spelare. Men spelar du tillräckligt mycket vet du nästa dag har du det med dig ...

Det kommer nya lopp som barn som nya födelsedagar grattis stella 1 år i fredags;) Syrran bäba.

Anmäl
2008-05-07 00:03 #6 av: brutalaccent
Ulana Cape fastlåst men jag vet inte med hur mkt. men hos såg inte kila fin ut som förra året. något lopp i kroppen, sedan sätter vi henne.
Anmäl