Annons:
Etiketttrav-snack
Läst 4106 ggr
persot
2008-03-29 10:52

Travsändningar TV 4

 Va Fan är detta ( ursäkta språket) är det ingen travsändning i sammandrag vid ca 18.00 har tittat i tablåer men ej funnit detta vad fan håller TV 4 på med alla kan elller vill ej sitta vid tv hela eftermiddagen( familj trädgård, barn m.m)  utan vill titta på sammandraget vid 6 snåret .nu måste ATG slå näven i bordet och byta till någon kanal som vill ha travet  att sända, tv 4  vill bara sända annat trams  HOPPAS ATT DET BLIR TRAVSTORM MOT TV 4 FÖR DETTA

Persot

Annons:
Flywithme
2008-03-29 11:07
#1

Förra veckan var det sammandrag efter matchen - vid 18:10 typ.. vet inte im det står i tv tablån-… brukar bara stå TIPSLÖRDAG där?????

persot
2008-03-29 11:13
#2

 Är ingen tipslördag idag

Bertil
2008-03-29 15:40
#3

spela in programmet

Tiger82
2008-03-29 16:46
#4

Bara denna löärdag de e så

TravRichard
2008-03-29 19:23
#5

lugn och fin. nästa vecka blir det som vanligt igen.

persot
2008-03-29 19:34
#6

Mycket bra att höra

Annons:
ina-scot
2008-03-29 20:37
#7

Undra vad KARI hade ätit i dag sur och tvär,dom hackar på ÅKE S.  att han är sur och tråkig men vad är då KARI 7 resor värre, +dom vågar inte säga i mot, att ludde och jörgen skiftar händer varje dag och inget gnäll, men nu torska KARI på det då jävlar ,men lite kul att se på tv ( visst HERR nilsson sa emot lite,synd inte Nybrink var med kunde blivit en intressant debatt)

En liten fråga vad gör RAFFE inom travet ett större stolpskott har man inte sett sedan DANIEL (larsson atg LIVE ) börja på tv,är han själv utnämd spelexpert totalt färglös bort,bort ,bort

Jokkmoks_Jokke
2008-03-29 22:07
#8

Oj Oj
Undra vem som käkat citroner.-.-.-.

Raffe inom media ?
Finns väl ingen bättre tippare av medierna rätta mig om jag har fel.
Förra veckan förlorade han sjuan på LINNELDEN spik….15 millar var ute flög då i pereferien. Han var rätt låg kan jag lova.

Säger bara så sen vad vore travet utan Ludde Åke Berg och KARI ??????

Måste man rätta in sig i ledet hela tiden och göra som Shj B GOOP stå och flina trots man ej känner för det ????

Kul att det finns de som visar känslor…

Tänkte skriva en summering av dagen och HYLLA kari istället för han är den han är.-…

Som dagens Friskus…
Citat Undra vem av dem som är mamma till dessa 2…
Så jvla sjukt skön kommentar så jag hade kunnat säga den själv….

MEN JUST nu är jag glad för Leksand vann…

Efterhandsanalusen kommer sen.

MEN som sagt Ludde har läret sig ej vara lika offensiv utåt och i sulkyn detta är ju nästan värt 11 av 10 st fredrik stjärnor…

Jokkmoks_Jokke
2008-03-29 23:19
#9

Glömde säga att det var Tv4 som tjatade på raffe att vara med., Inte han själv som sökte jobbet…

Hur vet jag detta jo en av mina bättre kompisar känner Ralf Vadsmo . 

Kommer ihåg 1a gången han var med i tv4 han sa alla rätta vinnarna innan loppen. Är det någon jag lyssnar på när det är trav på solvalla är det han. Han har ofta roliga ideer. Gillar Nybrink med men tycker raffe är strået vassare….

ina-scot
2008-03-29 23:34
#10

KARI klarar jag mej utan alla dagar i veckan,han är ALDRIG nöjd. men det är kanske bara en fasad uttåt ? tycker inte att KARI är någon färgklick precis.

Rickard07
2008-03-30 00:17
#11

Raffe Vadsmo fick väl jobbet pga att han fixade svarta lägenheter åt folk på Kanal 75? (Ett rykte…)

Absolut_Luks
2008-03-30 23:16
#12

#7 Jag tycker att Raffe är intressant att lyssna på. Jag tycker heller inte att Nybrink är sämre än Raffe, dom är lika intressanta att lyssna på. Förstår inte vad folk har emot Raffe?

[Carpinus]
2014-08-09 15:55
#13

En gammal tråd, men bättre än inget…

Jag tillhör inte dem som retar mig på Raffe Vadsmo, men jag har lagt märke till att han ibland slänger ur sig en idé när startbilen har femtio meter kvar till start så att ingen hinner spela. I fjärde avdelningen idag t.ex. var det nog lite aktuellt med Diego M. Boko. Idag höll det inte, men nästa gång tror jag det  är det läge att passa den!

Annons:
Upp till toppen
Annons: