Annons:
Etikettbolagsspel
Läst 581 ggr
hafor
9/9/06, 2:36 PM

Kamelsystem för Åby 9/9

Det blev ett stort system (jag utgår från att det inte blir Jackpotomgång till nästa V75:a  ;-). Systemet är reducerat på 3 kuponger. Ramen ser ut så här:

1) 1 Digger Crown

2) 2-4-8-9

3) 1-3-5-7-11-12-13-14-15   (8 Haark är ju struken)

4) 1-3-6-12

5) 2 Giant Superman

6) 1-2-5-6-10

7) 1-3-5-7-8-9-10-12

3 hästar är markerade som utgångshästar. Av dessa ska minst 1 vinna, men jag har ökat på oddsen något så att det även kan bli mer än 1 7:a om alla finns inom ramen och 6 Ocean Prince eller 3 Leffe Blanche vinner samtidigt som 1 Shim Sala Vinn också gör det. Då blir det 2 7:or Penga mun

Se bifogad fil för samtliga 3 inlämnade kuponger.

Annons:
Kaitsu
9/9/06, 3:30 PM
#1

Jag saknar 8 Ufo Sund i 4:e men annars ser systemet bra ut hafor! Hoppas ni får mycket pengar grabbar!

/mvh

hafor
9/9/06, 10:23 PM
#2

Blekt resultat blev tyvärr. 5 rätt och 125kr tillbaka :-(

Jag var på väg att spika Shim Sala Vim (bara utgångshäst) istället för Digger Crown och då hade vi fått 6 rätt, men jag hade aldrig satt 7:an! Jag behöll dock Digger eftersom det var en av mina första spiktankar Skrikandes

2 ggr Red Chili Pirat är otroligt och jag var mycket inne på Giant Superman. Men det är som Lazze säger, Fredrik B Larsson är inte landets bästa kusk om man säger. Där ser man också hur mycket pengar Red Chili Pirat gått miste om med Patrik Södervall i jollen Fundersam

Kaitsu
9/9/06, 11:10 PM
#3

#2 Håller med, Fredde som kusk är egentligen inte mycket att lita på, men fick den som tidig idé och allt som oftast väljer jag att följa mina första tankar. Nu höll det inte denna gång tyvärr, men men.. Angående Örjan i sulkyn.. mästerligt!

Bertil
9/10/06, 2:28 AM
#4

"2

Södervall verkar ju inte vara enbart svag i jollen, jag tycker också att han verkar vara ganska blek i huvudet efter vad som visades i TV4. Han må vara lite ursäktad av den stora framgången, MEN det förklarar inte allt.

BRA att de hittat en bra catch driver

mvh
Bertil

Upp till toppen
Annons: