Annons:
Etikettv64-solvalla
Läst 1171 ggr
[Fabtax]
2012-07-25 16:02

25/7 Lillen Sisu V86-8, preparé?

Timo Nurmos i Ronden: "Han är bättre bakifrån när han får gå på rulle, men från det här läget får man nog köra till en bit och sen får man se om han kan få styra och ställa i ledningen."

Björn Goop i Trav365: "Lillen ska ha ett lopp inför en E3-final och jag kan aldrig tänka mig att de vill att jag ska gå offensivt på Lillen och ladda för ledningen. Vi får ligga lite lågt på förhand."

Verkar som om Björn Goop utfärdar sina egna körorder här, och plötsligt har mitt singelstreck blivit en favorit i fara. Hoppas i alla fall att han försöker vinna, och inte bara sätter sig i godan ro invändigt. Den risken känns påtaglig!

Annons:
PeaS
2012-07-25 21:01
#1

Har också spikat Lillen och tror han tar ledningen… han är riktigt startsnabb! Björn menar nog att det inte blir nån 10-öppning… Med denna hästen vill Salmela ha spets å sedan släppa till nån "bättre" häst … men det finns det inte idag.

[Fabtax]
2012-07-25 21:41
#2

Ja, det var ju inga problem med spetskörningen - det verkar som om Nurmos fick tolkningsföreträde!  Sedan blev det ju som det blev ändå - han kommer säkert igen…

PeaS
2012-07-25 22:16
#3

Verkar som Stall Melander var inne på att Björn skulle släppa till "vad som helst"… Ulf Ohlsson först å sedan skulle Tarzan få överta med stallkamraten (å Björn i tredje inner?) … men var inte det en svag analys?

Nu tror jag dock att Lillen Sisu hade fått problem både vinnaren å tvåan ändå - de var riktikt bra!

Upp till toppen
Annons: