Annons:
Etikettspikmästaren
Läst 357 ggr
Siggelina
11/3/14, 2:36 PM

Sluttabell spikmästaren omg. 36-10

Sluttabell efter tävlingarna på Eskilstuna 1/11-14

Vi gratulerar Matsli till segern

Namn                     omg                 spik          superspik              totalt

Matsli                     10                      18               10                         40

Gonzo                     10                      13              12                           38

Conny J                 10                       12              12                          38

Klillen                     10                      9                 12                           35

Siggelina                 10                      8                 9                             29

PeaS                         10                      11               6                             24

Carpinus                10                       8                 4                             16

Siggelina fick dubbel poäng för Bear Dancer i avd. 7

Annons:
[Carpinus]
11/4/14, 9:03 AM
#1

Ett "grattis" till Matsli! Kul också att det var fajt i toppen ändå in till mållinjen!

matsli
11/5/14, 8:02 AM
#2

#0 och #1 Stort tack! Det är alltid hedrande att ta hem denna titel!
Matsli

conny j
11/6/14, 7:25 PM
#3

Grattis matsli 😄

matsli
11/6/14, 8:22 PM
#4

#3 Tack Conny!  Det var nära att du gick förbi mig, men jag hade lite tur;-) Saknar dig i V75 tillsammans. Har startat upp igen och det går väl nästan runt.. Ingen större förlust i alla fall. Vi väntar bara på storvinsten;-)  Har haft 6 rätt flertalet gånger och självklart 7 rätt när det givit jackpott på 5 rätt.  Men inga stora pengar än, enbart typ 5 ggr insatsen.

 Problematiken är just att man inte vågar spika tredjehandaren när man tror på den mest, då folk blir galna på mig ifall favoriten vinner. Men det är enda sättet att vara med på stora pengarna som du mycket väl känner till. 

F ö är övriga välkomna att vara med på min V75 tillsammans. Analyserna jag gör är seriösa och de tar mig ca 20 timmar inför varje V75. Sedan är det ett spel och vad som helst kan hända. Hästar är hästar!

matsli
11/6/14, 8:25 PM
#5

#0 Jag saknar Siggelina också. Du har verkligen förmågan att få in spikar som har riktigt höga odds, även om man kanske inte alltid kan bygga systemen på dem… Men de slår till emellanåt! Man kan kalla dem måstehästar:-)

Siggelina
11/8/14, 10:31 AM
#6

Grattis Matsli! Jag har gått med i Connys v75 tillsammans där vi dragit in 4:a sjuor sedan starten i maj, varav den största vinsten var 45.000. Typiskt att alla favoriter vunnit i de lopp vi garderat i. I söndags var vi med i tv då Borgås deklarerade att vårt ena lag var 5:a i sverige på inspelade pengar den dagen. Kul!

Annons:
matsli
11/8/14, 11:34 AM
#7

Det är bara att gratulera! Jag väntar fortfarande på storvinsten…

Upp till toppen
Annons: