Annons:
Etikettspikmästaren
Läst 384 ggr
matsli
11/29/14, 10:55 AM

Kort om V75 Jägersro

Efter några timmars djupdykning har jag kommit fram till följande:

AVD 1

Många tycker att det är ett två-hästarlopp. Ingen av dem är startsnabba och det betalar mycket bra om någon annan vinner. Om jag kör snålt i första så spikar jag  5 som är bästa hästen. Om den inte vinner så gäller det att måla på då det är ett vidöppet lopp. för att nämna några föruom 2 är 4, 10,3. Här kan det dock skrälla! Mycket talar väl för att låset på 5 och 2 är bra, men vad tråkigt.

AVD 2
Jag tror på spets och slut för 4 Quick Fix  som är startsnabbast annars måste 9,6,2 och 7 med.

AVD 3

2 Solvato bör vinna. Har mött mycket tuffare motstånd, men vilat… Vid gardering  behövs både 3 och 1. 100% barfota runt om på Solvato = spik.

AVD 4

Lite halvlurigt. 5 är en bra stayer från Danmark. De har långsammare banor där så tiderna ska man inte jämföra. 3 har bra form, 7 har en enorm spurtförmåga på slutet och 4 har riktigt bra tider bra på distansen, dunkel form dock. Jag chansspikar nog 5.

AVD 5
2  Mr Jp vinner om den inte galopperar. Värst emot tror jag Lutfis 4 är som har bra form!I

AVD 6

 2 Royal fighter får nog spets och bör då vinna, formen på G. Snabbaste hästen är annars 6 men den lär få kuta i dödens och då blir det längre till mål. Skrällen är 3 som Lutfi varnar för. Går bra på distansen.

AVD 7

I sista avdelningen  blir 11 Riff Kronos hårt betrodd. Visst kan den vinna men 2 känns riktigt farlig. 7 vann ett storlopp sist och 4 är en riktig käftsmäll som har form och om den får en bra resa kan utdelningen skjuta i höjden! Därutöver finns några rejäla till: 8,10,3,9.

Annons:
[Carpinus]
11/29/14, 1:19 PM
#1

Quick Fix verkar vara "dagens snackis" - det började redan igår, och har tilltagit idag. Dock står den fortfarande i tio ggr en halvtimme före start, och på V75 är den en 8%-are, så spelet kanske inte är i paritet med snacket. Fast Vinnargänget kommer nog att prata upp den i högre procentandel…

Upp till toppen
Annons: