Annons:
Etikettspikmästaren
Läst 359 ggr
Siggelina
12/2/14, 8:39 AM

Tabell spikmästaren omg. 37-4

Tabellen efter tävlingarna på Jägersro 29/11-14

Namn                    omg                  spik           superspik              totalt

Klillen                    4                         10               5                              20

PeaS                        4                         7                 5                              17

Gonzo                    4                          8                  4                             15

Carpinus               4                         5                  3                             15

Conny J                 4                         6                  3                              12

Matsli                    4                          8                  1                              10

Siggelina               4                         4                   2                              9

Annons:
[Carpinus]
12/2/14, 8:57 AM
#1

Siggelina, som jag påpekade vid förra redovisningen har jag två fler superspikar än vad som framgår av tabellen. (Food Money/Alvena Take It/Aqua Challenger/Mister J.P./Riff Kronos.) Poängtalet är rätt, men eftersom väl superspikarna brukar ses som ett delmoment i tävlingen och särskiljande vid lika poängantal vore jag tacksam om det kan rättas till vid nästa redovisning!

Upp till toppen
Annons: