Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 409 ggr
lazze
2006-04-03 10:48
0

Uppmaning

Vi är alltså ca:100 medlemmar,och Thomas lägger ner ett stort arbete på att få sajten så intressant som möjligt om travet.Men ibland kanske även denna duktiga man behöver en liten pusch,ska nu inte skryta om att jag kanske är den bästa,men tillsammans,kan vi skapa fina inlägg och analyser.Det jag vill komma åt är,varför är så många medlemmar,utan att göra några inlägg?Hafor,Bertil,Thomas,lise-lotte aktiva,men Ni övriga?Tänk er svenska landslaget i fotboll,Zlatan,Henke och Ljungberg aktiva och resten står och tittar på,hur skulle det bli.Jag såg att lise-lotte va inne på att stänga ute medlemmar som inte är tillräckligt aktiva,kanske ingen dum slutsats?Att läsa våra inlägg behöver ingen va medlem för.Ju fler aktiva dessto roligare och intresantare blir inlägg och analyser,tips,uppföljning av hästar,nästa gångare,spikar,ideer m.m.m.m.Så bästa medlemmar,jag ber er och bönar,hjälp oss nu att bli den ledande och intresanaste travsajten i svedala,så ska Ni se att vi tillsammans kommer att kunna skapa många vinnare och vinnande system framöver.Inte helt fel att redan nu fylla på semesterkassan till semestrarna.

mvh

lazze

ThomasH
2006-04-04 00:52
0

Jag ser dock ett trendbrott är många flera skriver kommentarer och inlägg, det värmer en värds hjärta. Men som Lazze skriver ju flera av er som engagerar er ju bättre går det ju för oss alla att hitta bra drag till vårt travspel. Var inte blyg, alla kommentarer och inlägg är av stort värde för oss alla.

Thomas

Veronica
2006-04-04 15:54
0

Jag vet att jag inte skrivit mycket (bara varit med på spikmästaren än så länge) men detta beror helt på att jag inte tycker mig sitta inne med lika mycket info som er som skriver mycket har…..jag kan tex inte skriva varför jag spikar just den hästen, har svårt att analysera omgångar pga att jag inte är helt insatt i allt (vet ibland inte ett dugg om de hästar som startar). Hade det varit för 8-10 år sedan så kanske jag skrivit mera, då spelade jag också mycket mera, men nu håller jag mig till v64 och v75.

Jag blev medlem här för att få lite tips och kanske lär mig lite mer om de hästar som är aktiva just nu för att dryga ut kassan lite =)

Amor vincit omnia

Bertil
2006-04-04 15:58
0

Veronica, jag motiverar heller inte alltid varför jag väljer en viss häst. Magkänsla tillhör också spelet.

mvh
Bertil

lazze
2006-04-04 16:04
0

Veronicka,så kul att höra din beskrivning.Du har kommit aldeles rätt om du vill dryga ut kassan lite.Är du inte lika påläst som en del övriga här så kanske du gör som så att du tar ut en häst för att han har ett roligt namn,eller att hästen ser snygg ut t.e.x.Sådna kommentarer och analyser är också intressanta.Så fortsätt Verionica att skriva,jag skall i varje fall följa upp dina analyser och kommentarer.Tack än en gång

mvh

lazze

ThomasH
2006-04-04 18:40
0

Veronica, du ska aldrig dra dig från att fråga om det är någon häst som du inte har full koll på. Du kommer få lika många svar som det finns medlemmar. Ingen har den kunskap som som tror att vi har

mvh/Thomas

Veronica
2006-04-05 00:36
0

Nu känns det bättre =) Kan nog tänka mig att skriva några flera rader i trådarna nu =)

Amor vincit omnia