v65 Fredag 27/7 Romme
Tja! Ska till Romme på fredag o midnattstrav. Tänkte höra om ni har några ideér till v65:an.
http://www.atg.se/dynamic_files/v65_070727_normal_01.pdf
1:a Tror på Derrick här, ska årets 1a seger komma eller blir Fantasy Broline för svår att tampas med?
2:a När det är dags för stoloppet är det väl bara att blunda o kryssa i kupongen på måfå..
3:e Spik på Zoogan?
4:e Behöver verkligen hjälp med kallbloden här..
5:e Lite ironiskt att ha ett lopp som heter Gustafskorv-loppet då det är en korv baserad på hästkött.
6:e Rite on track eller Breeze Sign?
V65-1, Som du säger, Fantasy Broline blir nog för svår för **Derricken.
**
V65-2, Ditt förslag lät mycket bra. Ingen aning verkligen.
V65-3, Njae, kort distans och Kosai L.J samt Totti Bob är båda kvicka ut, blir ingen ledning om ingen släpper, släpper man på kort?
V65-4, Hmm Lomar? Hyggligt inne i loppet!
V65-5, 1.7.11.13.14, eller något sådant.. Marwin, helt fel distans?
V65-6, Du kan inte mena allvar? Rite On Track skall bryta benet om han skall förlora det. Möter ju typ Klass ETT hästar.
Systemförslag.
V65-1: **Fantasy Broline
**V65-2: Alla 12.
V65 3: 2.4.7
V65-4: 2.3.6.12
V65-5: 1.7.11.13.14
V65-6: Rite On Track
1x12x3x4x5x1= 720 rader. På tok för stort.

V65-6 Tänker jag spika nr 1 Longlegs. Tror detta är en blivande kanonhäst och bara vinner….trav är lätt ibland :)
#2, Tss 16.8 har den kutat som snabbast i voltstart… Rite On Track behöver ju gå ca. 1.5 sekunder snabbare då med dubbla tillägg…. Och det gör han ju pissenkelt.

Lomar gick ju jättebra till slut på Axevalla även om han såg ut att gå lite på fel när Åke skulle styra på i tredje så han e ju given. Misstänker att Kjölstad Spik kommer att svara fint på pisk. Heiki åker aldrig t Sverige om han inte tror på chans (Sjöli Prinsen).
#4, Hehe tur att vi har en norksa/kallblods expert här :)

#3 16,8 är knappast botten i Longlegs. Ledningen tar Longlegs garanterat och sedan får övriga bara se ryggtavlan på Samuel Rehn.
#6, Möjligt.. Men Rite On Track borde kunna gå 13.5 kanske.

#5 Men du e ju riktigt kul! E man tvungen att va norsk om man gillar kallbloden? Hm.. ;)
# 8 Du ska inte bry dig Electra för det fins dom som inte gillar nordisar på Trav i Fokus Dom får stora självan när det dyker upp ett Nordsvenskt lopp Även fast det är den enda riktiga hästrasen i Sverige
Nu ska du få se att jag har tänt en stubin för vissa Njut och läs vad som kommer att hända.
Jag lapar i mig av ditt kunnande om nordisar.Tack för dom tippsen.
//Åke
#8, Haha nä oj menade på norkska kallblod typ.

#10 Skriv på svenska så jag förstår då… :)
#11, Haha ja jag får väl göra det.

Tack för hjälpen, blir antagligen det här systemet:
1: 3,6
2: ALLA
3: 4 Totti Bob
4: 1,5,6
5: 1,7,11,13
6: 9 Rite on Track
288rader.
Sen blir det kul med alla plats- och vinnarspel, för att inte tala om maten och ölen i restaurangen. :)
#13, Hehe du följde ju mitt råd i avd 2 :) Och även min varning på Totti Bob. Lita inte på mig för mycket, haha. Aja ha det så bra ikväll då!

#14 Även en blind höna kan finna ett korn ibland eller vad säger man? :P
#15, Jo är väl nått sånt ^^.

KOm nyss hem, vi åkte efter montéloppet. Gick ungefär plus minus nolll ikväll inklusive mat o öl efter nåpgra bra vinnarspel. 50kr vinnare på intrip frontline (10,23ggr) 100kr på freeman (såg mkt bra ut på värmningen,4,45ggr) och 100 kr på moinas fortknight 6,65ggr).
#17, Nice! Trots det "bara" +/- 0, haha.