Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 479 ggr
ThomasH
0

V75-1 Skellefteå 4/8-07

**

V75-1. Tvilling.
1640:

**

1 Sir Arne - Gustafsson P 32302 14,7
2 Västerbo MorronZoo - Eriksson J 05123 16,9
3 Hugo Brown - Melander M 12243 16,4
4 Worldwide - Söderholm K 2d672 16,3
5 It's Alright Ma - Nygren P 11360 15,4
6 Top Disguise - Lundberg P 23101 15,4
7 Mr Forceami - Carlsson O 01011 15,4
8 Show Life - Lindberg L 25201 15,5
9 High Fidelity - Nilsson R 01306 13,8
10 Uran Hornline - Ohlsson U 40122 15,5
11 Lighten - Eriksson S 04140 15,4
12 Hannasara - Jansson T 20121 15,4

amandahandersson
0

Åh, V75 i Skellefteå! jag tror fan i mig att jag far dit och kollar! :)

ZenoX
0

öppet loppa alla med chans haha

Nijo
0

vad snackar du om zenox? läs på istället!

Hästar som SHow life, uran hornline, sir arne och top disguise har varit härdade hela året i bra lopp mot bra hästar, klart som fan att dem ska rankas högt här och vara klassen bättre. SÄRSKILT de 2 förnämnda som varit ute i stenhårda lopp!

intressant blir att se olle carlssons Mr Forceami som har gått bra, bra tränare, helt ok kusk och ett bra läge.

västerbo moronzoo har också varit ute i ganska hårda lopp, men jag tycker han har vikit sig lite väl ofta och får problem att spetsa med spår 2 i volt, men klart segerduglig i detta gänget.

ZenoX
0

#3 haha min första tanke bara kommer läsa på mer sen men ja håller med dig rätt bra där

ZenoX
0

vem spetsar här?? västerbo moronzoo borde väl ta spets här eller inte sant ?

Rickard007
0

#3, Show Life som du säger ja, men han är väl ganska sölig ut (blev hängandes i 3:e spår i Halmstad från detta spår). Så vingelrisk igen och nu går det ju fortare iom kort distans, Hmm men säkerligen bästa hästen.

ina-scot
0

#6 det är voltstart, jag tror man kan ta bort han denna gång

Nijo
0

voltstart, men jag tycker att det i princip alltid kommer luckor i dessa lopp med spår 8 i volt, annars får han väl bara gå runt allt, kapacitet finns tveklöst!

Västerbo moronzoo spetsar troligtvis inte, är svårt från spår 2 i volt då man måste vända upp snävt, hur startsnabba de andra är vet jag inte………..

ZenoX
0

såg det sen haha måste läsa på mer fel av mig!

Flywithme
0

Västerboo morgonzoo spetsar nästan garanterat här! Riktig startkanon.

Nijo
0

skiter väl jag i. från spår 2 spetsar man inte så enkelt i volt! och det är klar skillnada mellan att vara en startkanon i auto och i voltstart. Sätter press på att hästen är enkel att volta med, travsäker och kan accelerera snabbt från stillastående nästan, 3 faktorer som inte finns i autostart.

Flywithme
0

Jag vet skillnaden på auto o volt… klart det är svårare att spetsa från spår 2 i volt… tror han grejar det ändå! Sen om han vill ha spets här är ju frågan…brukar alltid spetsa o släppa… fast på 1640 så borde han vilja köra i spets

amandahandersson
0

Spår två är definitivt inte omöjligt att spetsa från.  Jag själv har lyckats frn spår 7, volt (visst, med ponny, men men..), och en startsnabb en från spår 2 är helt klart möjligt!

Rickard007
0

Blunder, blind, glasögon? Tyckte jag såg att Show Life hade spår 6 ^^.

#13, Eeh, spår 7 är ju mycket mycket mycket bättre än spår 2!

Nijo
0

haha, jo, spår 7 i volt är springspår och med en startsnabb häst så är det ett mycket bra startspår!

västerbo moronzoo körde i spets senast väl? vek sig då och borde väl släppa nu kanske…….. Sedan jag inte har en aning om hur startsnabba de andra är på framvolten så är det väl möjligt att västerbo moronzoo spetsar.

amandahandersson
0

Haha, spår 7 i volt med en häst som vanligtvis tvärnitar i ledning och bara är startsnabb när banan passar och är på gott humör.. Usch x)

Men som sagt, spår två är bland de bättre spåren i volt, tycker jg.

Nitro
0

#16 Med ponny, jag håller med dig. Men när man kör stor häst är 1 & 3 mycket bättre än 2.