Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 367 ggr
Bertil
0

Gidde och Dumle

Har ni tagit ställning inför mötet mellan farfar och barnbarnsbarnet???

Ni såg kanske att Thomas lagt ut intressant läsning i artikelform :-)))

mvh
Bertil

lazze
0

Visst Bertil har vi tagit ställning,eller snarare jag har tagit ställning för farfar,utan att jag ens kommenterar,behövs inte heller för den delen.

mvh

lazze

ThomasH
0

Det har inte jag, Dumle Loss imponerade i sin årsdebut, vilket är mera än man kan säga om farfar Gidde Palema. Nu behöver nog inte Gidde vinna utan kommer nog bli inbjuden som fjolårssegrare. Vilket betydert att jag gissar att Åke väljer att spara hovarna och springer med skor.

Bertil
0

Thomas min vän…vaknade till……bra lazze :-))))

mvh
Bertil

PS Heltäckt på två, men två hästar spelar man aldrig i ett lopp, en dödssynd!!

ThomasH
0

Men, så Bertil spika ungdommen, Dumle Loss och inte en 11-årig f.d stjärna

Bertil
0

Inte mig emot. Att ta med båda är hur fel spelat som helst!!

Men innan vi väljer ska vi titta lite på värmningarna och det är ju lite tid att vinka på :-))

mvh
Humle o Dumle

ThomasH
0

Bertil, när du reducerar så är det inte helt fel att spela 2 hästar i ett tvåhästarlopp, tycker jag och funderar på att gardera Dumle Loss med Gidde, även om jag tror att Gidde bara går ut för att få ett lopp till i kroppen inför finalen.

lazze
0

Nu har Thomas äntligen förstått varför jag menar att hästar som Gidde och Victory Tilly m.f.l ska få gå i hagen som Ferdinand och ha det bra medans unghästarna flackar land och rike kring för att bli erkända och kanske även bli en världsstjärna av Gidde och Victory Tillys kaliber.Bra Thomas!

mvh

lazze

Bertil
0

Fast med rätt "meducin", så kan det ju bli fart på Ferdinand också :-))).

lazze
0

Ok Bertil,det ska va getingen då.

lazze