Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 433 ggr
[Kanehant]
0

Min spelidé

Är vi inte lite dåliga på att dela med oss av våra spelidéer här inne? Jag förmodar att vi alla då och då hittar något "matnyttigt" som vi kan bjuda på, så jag öppnar en tråd för alla som känner sig kallade. Kom igen!

[Kanehant]
0

Tar väl första smällen själv då! I lopp fyra på Årjäng idag har jag en platsidé i nummer 1 Björkejento. Körande Lundgren är förvisso inte finessernas mästare, men att köra rakt fram och hålla tempo borde passa. Hästen har varit hårt betrodd de senaste gångerna men tycks vara lite bortglömd i förhandstipsen den här gången. Eftersom flera av de betrodda på tillägg inte är helt pålitliga tror jag att Björkejento är en bra platskandidat här. Hoppas på 30/10 eller bättre!

[Kanehant]
0

Underkänt till både mig och ekipaget! Hästen presterade så där tre sekunder sämre tid än vad jag trodde den var mogen för och bärgade sista pengen.

Siggelina
0

Hagmyren 27/7 har jag fått en liten känsla för David Sisu i sista v75 avd. Ett platsspel på den bör ge ganska bra betalt, den modige spelar vinnare.

[Kanehant]
0

Nytt försök idag på Hagmyren. En raket:  vinnare Red Hot Melody lopp 6 (tyvärr utskriken av Vinnares "spelexpert") samt plats lopp 7 nr 11 Cao Dai.

conny j
0

Spelar vinnare på Orfeus Brodde och hoppas på att han speedar ner dom till slut. Spelar även Ulm Karsk 😃

[Kanehant]
0

Kul att fler hänger på i tråden! Fast vi har ju inte haft någon tur hittills… Red Hot Melody klarade inte 09-tempot första halvvarvet, Orfeus Brodde felade ju i bra läge, Cao Dai spurtade bra som fyra men hade lite för långt fram, så vi får väl tummarna för Ulm Karsk då!

conny j
1

Ulm Karsk levererade iallafall, nu hoppas jag på Panne eller Formula då sitter DD:n också!