Trav iFokus

Trav

Etikettbolagsspel
Läst 665 ggr
lazze
0

finns intresse

Hej!

Undrar om det finns några medlemmar som har intresse av att göra V-75 system på mellan 10 000-40 000 rader,då använder vi oss av jokersystemet?

mvh

lazze

ThomasH
0

Intresse finns, om vi blir många, jag blir dragen i tjära och utelåst om min fru får veta att jag skulle spela för så mycket pengar.

mvh/Thomas

lazze
0

Thomas stackare,men det kanske skulle passa med anledning av att påsken står inför dörren?hi hi som Bertil skulle ha uttryckt sig.

mvh

lazze

Bertil
0

Aktiverar strängen.

Ni som skulle vara intresserade att emellanåt spela lite större system kan väl höra av er till mig eller lazze, så att vi kan utreda formerna för hur det skulle kunna låta sig göras.

mvh
Bertil

LarsM
0

Absolut, jag är intresserad men återkom med upplägg och annat. Tror mig ha andra kontakter som är intresserade att medverka i ett större system, men de är ej medlemmar i TIF för tillfället….

ThomasH
0

Värva dem

Bertil
0

Då ska du joina oss LarsM. Intresset verkar minst sagt svalt, men vi behöver kanske inte vara så många heller och vissa kanske tycker att det ibland vore kul med mer än en andel i systemet (jag t.ex.).

Tjära och utelåst. Då får kjoletyget leva på konserver och det blir inte så kul för hennes del heller

mvh
Bertil

ThomasH
0

Så sant, så sant, jag är med, men vill gärna ha med några flera. Hur ska vi göra systemet?

mvh/Thomas

Linda
0

#1 Låter som en klok fru

lazze
0

Hej Linda!

Inga andra kommentarer än Thomas kloka fru?T.e.x något om hästar.

mvh

lazzeFlört

Bertil
0

Lägger strängen överst, så att arty och andra kan komma in med kommentarer.

mvh
Bertil

arty
0

ok e här men måsste dra glömt en middagbjudning