V75-4 Jägersro 8/4-06
**V75-4. V3-2. Tvilling
**1640 A
1 Global Glory - Goop B 11122 13,2a
2 Drisco Accenta - Andersen N 2d256 14,1a
3 Satisfied Hornline - Svanstedt Å 12115 12,3a
4 Speedy Mari - Lövgren J 12504 13,6a
5 Pulpa - Adielsson E 2d1d3 13,2a
6 Anna Rols - Nilsson O 31421 13,8a
7 Hallo Pamela - Jansson T 70243 13,5a
8 Larissa Ås - Uhrberg T 05201 13,8a
9 What a Sign - Söderkvist S 16253 14,2a
10 Tequila Zon - Lindegren E 31140 14,1a
11 Information Center - Sjunnesson J 65520 13,8a
12 Inga Gelj - Folkeson B 52300 13,0a
Här är det bara att ta fram penseln,alla ska med och inget annat.
lazze
Håller med, även om det är en klar fördel att Information Center fått ett bakspår. Men hon var inte som bäst senast. Det var inte Pulpa heller. Global Glory kan leda hela vägen runt
Pulpa har alltid föraktats av mig och det Oftast med rätta. Ett hispigt övervärderat sto m.a.o.
mvh
bertil
Nu ska vi inte glömma att Information Center äntligen har de rätta förutsättningarna. Bilstart, stressar upp sig i volten. Bakspår, stressar upp sig med framspår och rätt distans är bäst över sprintdistans. Annars så är det ju två hästar som står mycket bra inne i loppet, Global Glory och klasshästen Statisfied Hornline som nu åter kommer att springa barfota efter sin årsdebut
Global Glory kommer att räcka långt här och vinner så pass ofta som i var tredje start.
mvh
Bertil
Satified Hornline har ju nu årsdebuten bakom sig, men skor. Hon var ju med mot de allra bästa i årskullen förra året med andra platsen i Stosprintern bakom Fama Currit som bäst prestationen
Helt klart värd att bevaka, tror du hon tar ledningen?
mvh
Bertil
Nix, ingen tar spets från Global Glory. Men hon vek ner sig senast från spets
Nedviket ser jag som en fadäs snarare än ett ont omen just mot bakgrund av hennes track record. Men troligen för vågat att lämna henne ensam på bingobrickan.
mvh
Bertil
Jag tar med Lövgrens Speedy Mari,tror att det kan va en liten kantis.
lazze
3 Satisfied Hornline är min vinnare, enda motbudet i mina ögon är en felfri 5 Pulpa.

3 Satisfied Hornline är med största säkerhet fältets bästa häst och kan mycket väl plocka ned 1 Global Glory i spets. Jag tycker det är heltäckt med dessa. Annars måste man plocka med många eftersom ston brukar kunna ställa till med skrällar. Men 1640m ger aningen mindre utrymme för att båda favoriterna försvinner.
Hafor, jag håller med dig. Men denna gång så har Infornation Center alla de rätta förutsättningarna och vinner hon inte nu så är det sista gången jag streckar henne på V75.

Hmmm…. Thomas. Hur har du resonerat när du anser att spår 11 på 1640m auto är de rätta förutsättningarna ??
Hon förbrukar all kraft innan start när det är volt, hon pullar och blir för het när hon har framspår, hon är bäst över 1640 meter och vill ha bakspår och bil. Det är nu eller aldrig
Aldrig????????????????
Mycket möjligt Lazze, men jag ger henne ett sist streck, nu eller aldrig