V75-7 Jägersro 8/4-06
**V75-7. DD-2. Tvilling.
**2640 A
1 Cementa Palema - Svanstedt Å 21014 13,4a
2 King Louis - Goop B 303d1 14,5a
3 Tecos Wareco - Sahlg.-Fromell M 42152 14,9a
4 Saida Camillo - Eriksson T O d3d31 16,0a
5 Max Dote - Takter J 21062 13,6a
6 Arras - Söderkvist S 10015 13,7a
7 Operett Brick - Svensson C B 11002 15,0a
8 Gentle Seat R.L. - Sjöberg P 06101 13,5a
9 On Way Laday - Kihlström Ö 62141 15,0
10 Eiffel Broline - Untersteiner P 10003 14,3a
11 Play on Me - Wester L 41020 15,5a
12 Nice Surprise S.A. - Uhrberg T 36261 14,6a
ARRAS,ON WAY LADAY,CEMENTA PALEMA,MAX DOTE.räcker det?
lazze

Glöm inte Tecos Wareco som var tapper senast. Arras var ju rent usel senast och får nog visa bättre takter innan jag tror på honom.
Eiffel Broline är väldigt ojämn pga sin känsliga hals, men vågar man räkna bort honom helt ??
Är det någon som vet varför arras va så usel senast?
lazze
För utom de redan nämna glömmer vi inte Operett Brick som har visat mycket fina fartresurser
operett brick????har den gjort nått?
lazze
Ojo, är minnet kort Lazze? Vann V65 på Valla i Oktober totalt överlägset. Följde upp md en lika överlägsen seger i ett fyraårslopp för ston på Jägersro. Ströks till klass I finalen i november . Hon har ny gjort årsdebut och kommer att gå framåt med det loppet i kroppen. Tycker att loppet är lite ihåligt med svaga favoriter så glöm inte Operett Brick!
minnet kanske har varit bättre Thomas,men tack för informationen,bra att du är påläst,kan behövas för att få 7 rätt,tack,tack
mvh
lazze
Ett mycket öppet lopp där halva fältet ska streckas, men mitt tips går även denna gång till den sköra klasshästen Arras som fick ett för tufft lopp senast med Tecos Wareco utnaför sig och endast ett lopp i kroppen. Denna gång så kommet Stefan Söderkist att ge honom ett rygglopp och han har nog gått kraftigt framåt med ytterligare ett lopp i kroppen
Men det är ändå lite småtrevligt att ha ett välgarnet lopp på slutet.
mvh
Bertil
Någon som vet nått om King Louis? Han är favorit just nu. Lutar åt Tecos Wareco som 1:a häst, men det bli ett gäng till. Arras kommer inte med på mitt system denna vecka.
Amor vincit omnia
Arras hade bara ett lopp i kroppen förra loppet och fick ett elakt tryck av Tecos Wareco. Nu kommer Stefan Söderqvist att ge honom ett rygglopp och då detta är en klasshäst om en skör sådan så räknar jag med att loppet senast har gjort honom mera på tårna
Rygglopp och rygglopp,vet jag inte om det kommer bli!
lazze
….. jaja, här vinner 3 Tecos Wareco. Monica får inrikta sig på att hålla i sig när de trampar gasen i botten. Veckans andra spik!!!

3 Tecos Wareco är som jag nämnde idigare min första häst i loppet. Men jag tror att 1 Cementa Palema, 4 Saida Camillo och 5 Max Dote också platsar på bongen.
Eiffel Broline,någon som tror på denna?
lazze
Hade ingen chans mot Tecos Wareco och Niclas Cake senast, men då var det läget detsamma med över sprinterdistans, jag vet inte hur han klarar 2640 meter, någon som har info?