Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 255 ggr
ThomasH
0

V75-6 Jägersro 8/4-06

**V75-6. DD-1. Tvilling.
**2140 A

1 Elit Gelj - Kjaersgaard P d1002 12,4a

2 Breeze Brodde - Sjunnesson J 33023 14,2a

3 Sargasso - Untersteiner J 400d5 13,0a

4 Hamble Crown* - Svendsen B 14011 11,7a

5 Robinson Starlight - Uhrberg T 56dd1 12,3a

6 Vamos* - Kolgjini L 12d01 12,3a

7 Gift to Europe - Näslund T 15121 12,5a

8 Prince Valliant - Adielsson E 1d251 12,3a

9 Roger Hornline - Kihlström Ö d2045 13,8a

10 Freddy Palema - Svanstedt Å 251d4 12,2a

11 Cider Ås - Jansson T 64230 13,7a

12 Hudson Blue - Goop B d2421 12,4a

lazze
0

Här har jag helt klart för mig.ROBINSON STARLIGHT,VAMOS,GIFT TO EUROPE.punkt prick och slut

lazze

hafor
0

Robinson Starlight var otroligt imponerande senast och blir nog mitt första val i detta loppet. Vamos gjorde också ett gediget lopp senast. Samtidigt vet vi att Gift To Europe har en enorm kapacitet för klassen. Ludde tar i alla fall inte spets i detta lopp om inte Robinson Starlight hoppar i starten! Eftersom Torbjörn näslund nästan alltid kör ganska offensivt kan loppet bli kört i halsen på någon från bakspår och då kan gubben i lådan dyka upp, men inte som favorit denna gång med Roger som Roger (alias Roger Hornline :-)

lazze
0

Börjar inte denna roger bli lite av en parrodi,uppskriven,uppskruvad och vet inte vad.Har vi inte väntat tillräckligt länge på denna kamel?

lazze

ThomasH
0

Jag skulle nästan föreslå en spik på Gift To Europe. Robinson Starlight är bästa över 1640. Men, vi ska inte glömma Price Valliant i tankarna heller. Roger Horline har jag tröttnat på, alltid betrodd och har inte visat något sedan i November.

hafor
0

Vi kanske inte helt ska räkna bort Hamble Crown heller. En av Danmarks bästa hästar för närvarande med bra läge.

ThomasH
0

Rätt, honom ska vi inte glömma, Fräcke Fredriks arvtagare.

Bertil
0

Jag håller med dig ang. Roger Hornline, där har kastat bort onödigt många "garneringsstreck".

Gift To Europe är en favvo och jag lutar åt att spika honom redan nu på systemet.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Jag tar ställning och spikar Gift To Europe

Bertil
0

Det håller jag fast vid också, Thomas. Prince Valiant vann senaste loppet, ett klent ett men kan också vara "äkta på G", men jag tror inte det och håller fast vid Gift To Europe.

mvh
Bertil

Veronica
0

Jag tror mest på Gift To Europe, men jag måste ta med Prince Valiant. Såg Robinson Starlights lopp och vart imponerad, får se om han får plats på systemet.

Amor vincit omnia

LarsM
0

Ett 2 hästarslopp i mina ögon, Nr 5 Robinson Starligth eller 7 Gift to Europe avgår med segern……

hafor
0

Jag komemr att plocka med 5 Robinson Starlight, 4 Hamble Crown och 7 Gift To Europe. Resten får stå över trots allt.

Kaitsu
0

Tror att spetsstriden står mellan nr 4 och nr 5 och jag gissar att uhrberg går vinnande ur den. Men… högt uppskruvat tempo, sen Gift to Europe upp efter några hundra körda som pressar. 6 Vamos hittar nog Ludde 2-3 ytter med och spurtar förbi allt! Håller med debatten om Roger Hornline som jag lämnar utanför.

Verkar som många missat Luddes uppsittning.. den kan vara farlig att glömma. Tror jag chansspikar.. Bära eller brista! 

Vad tror ni?

hafor
0

Jag har omvärderat läget och tror att Robinson Starlight drar till spets med Gift To Europe forcerad fram till dödens (annars måste han backas sist och det kommer Tobbe aldrig att göra). Hamble Crown hamnar i 2-3:e par utvändigt och sveper fältet sista 150m. Slutsats = spik på 4 Hamble Crown!

ThomasH
0

Det tror du och kretsen bakom Hamble Crown, jag tror att Gift To Europe blir för tung att ha i dödens för sprinterbetoande Robinson Starlight och Torbjörn Näslund sitter i spets inför sista varvet