V75-1 Jägersro 8/4-06
**V75-1. Tvilling.
**2140 V
1 Gentle Way - Adielsson E 00311 16,1
2 Fighter Accent - Malmqvist R 2431d 16,6
3 Sapphire - Lindblad N 12543 16,3
4 Bolets Fabian - Sjunnesson J 61312 16,9
5 Firmin de Socoa - Linderoth M Å 16422 17,0
6 Gamin Launcher - Nilsson S 31031 16,2
7 Blue Zorro - Goop B 12105 17,2
8 Paul November - Kolgjini L 25521 15,7
9 Itching - Svanstedt Å 1d11d 16,4
10 Eternal Face - Kihlström Ö 51225 15,8
11 Sanda Spirit* - Uhrberg T 1d233 17,1
12 Finish First - Jansson T 150d1 15,9
Här avaktar jag lite,måste nog plugga på en del.
lazze
Både Paul November och Finish First imponerade senast. Jag tror dock att Itching vinner
Om Gentle Way bara kommer iväg ordentligt, så leder han länge, men utmanare finns utifrån.
mvh
Bertil
Itching är ett bra val i loppet, Thomas men även om han vunnit från bakspår tidigare tycker jag att det ska bli svårt att slå Gentle Way som har ett mkt passande innerspår.
Men det blir nog till att "garnera" och då ska man inte missa spöket 4.Bolets Fabian
mvh
Bertil
Visst ska man gardera och tidig ut är Stefan Persons Blue Zorro som nu lipper möte stallet stjärna Nivolase Cake och därför sitter Björn Goop nu upp bakom den fyraåriga Zoogin-sonen.
Japp, har Blue Zorro som sista häst (6:e rankad) på min skiss.
mvh
Bertil
Här tror jag vinnaren är 10 Eternal Face,, den måste med på en välsydd bong

Här kanns det som om man kan chansspika 1 Gentle Way eller kryssa på en del.
Jag skulle nog välja att addera: 2 Fighter Accent, 6 Gamin Launcher, 7 Blue Zorro, 8 Paul November, 10 Eternal Face samt 11 Sanda Spirit.
Jag tror att Lars M har en vinnare här,bara hoppas att Örjan är vaken för ibland kan det va lite si och så med hans styrningar.
lazze
Är tveksam, varför?
Jag gör så här Thomas,att jag frågar Lars M om jag eller han skall kommentera detta,är det OK?Lars! vill du kommentera detta för Thomas?
lazze
Nr 10 Eternal Face är en hemmahäst. Femåringen tränas av Mikael Mårtensson och vann i fjol två av sexton lopp. Säsongen avslutades med att Eternal Face gick ut i ett Klass II försök på sin hemmabana. Kördes den gången offensivt och tog emot Ixias Winner. Loppet leddes länge, men med några hundra meter kvar var han slagen. Gjorde det ändå mycket bra som tvåa. Det var nämnda Ixias Winner som segrade. Senast gjorde Eternal Face comeback på sin hemmabana och gick då i mål med krafter kvar. Fick nämligen chansen för sent i loppet där Staro Up To You skrällvann före Flying Onion. Gick i alla fall mycket rappt över mål. Eternal Face kan rätt mycket i grunden och får nu Örjan där bak för första gången i karriären. Lär vara vassare med genomköraren i kroppen. Dvs en tänkbar vinnare i ett annars öppet lopp……..
Bra Lars,men jag undrar om det räcker för att övertyga Thomas.Vill du även få min kommentar Thomas?
lazze
Det köper jag och markera honom på min lapp, tack Lars M
Skitbra jobbat Lars M,vilken övertygelse,börjar tro på det du nämde till mig tidigare att du kommer att bjuda på många fina drag/tips framöver.Jag spikar.
lazze

Håller fullständigt med.. tack Lars.. hade missat den hästen!
Lazze, ok, men en spik är han inte. Finns betydligt säkrare vinnare tycker jag. Dumle Loss, Tecos Wareco och även Satisfied Hornline är bättre spikförslag………..
Nä men han är en jävligt bra ide,men tyvärr kan jag inte hålla med dig om dina övriga ideer,men det får visas sig imorgon.
lazze
Nej, ingen spik, det är mitt sista streck i ett lopp där jag streckar 6 hästar och tror att Blue Zorro vinner
Läste just Jägersro egna tips expert och han fick mig ännu säkrare på att Blue Zorro inte ska nonchaleras