V75-6 Solvalla 11/8
V75-6
2140 auto
Bronsdivisionen, Final.
1.
RÄSER SUNE
Collander Camilla
2140:1
2.
SHERMAN
Olsson Daniel
:2
3.
JOS CORTINA (DE)
Söderkvist Stefan
:3
4.
OHIO LAUNCHER
Goop Olle
:4
5.
LUGDUNUM* (FR)
Lindblom Åke
:5
6.
LASS FORMULA
Sjöberg Patrik
:6
7.
CONRADS ON LINE
Goop Björn
:7
8.
MOB MUSCLE (US)
Redén Daniel
:8
9.
GINO (DK)
Falsig Bo
:9
10.
EARL TILLY
Svanstedt Åke
:10
11.
LUCKYTOBEBORN
Berg Tom
:11
12.
TIMJANS KAP
Eklöf Bo
:12
Stall Svanstedt,,,,,,
Jos Cortina kanske?
Måste läsa på, men här känns det som max 2-3 streck. Svanstedts duo och Lugdunum.
håller med,,,,3 streck, svanstedt+lugdunum och kanske sherman som skräll.
galopprisk för lugdunum nu igen pga framspår……..
Japp galopprisken ökar markant med framspår på Gungdunum :). Öppet lopp.
Börjar uppifrån.
Sherman som satt typ sist utvändigt senast men sluarde 3:a grymt bra slutvarv!
Jos Cortina är en fruktansvärt bra häst i ljusa stunder, form?
Ohio Launcher blir understreckad p.g.a Olle kör. Kapabel.
Crowns Diamond, B.G kan man inte glömma på många ;)
Mob Muscle också bra lopp senats, tråkigt spår.
Earl Tilly, hur kommer Svanstedt köra?
Luckytobeborn som vart kanon i 2 raka nu. Rundat fältet bara, kommer bli fruktansvärt bortglömd p.g.a kusken. Lär ej vinna heller, smaskigt platsodds?
är ju ett lopp mellan 3 hästar egentligen och det kommer krävas att det blir kraftigt överpace eller att några av dem gör bort sig för att en annan ska vinna, i det läget är sherman mycket tidig.
jos cortina, earl tilly, lugdunum. Kanske får vi se botten i Earl Tilly denna gång och orsaken till varför svanstedt valt att köra han.
#4, Kan inte tänka mig annat än att Jos Cortina är en bättre häst än Earl Tilly, dock kan det fattas en del form på Jos kanske.
ja kanske kommer spika Jos Cortina i detta lopp som har fått svåra lopp på det senaste, men formen är ju kanske inte den bästa men blir nog spik ändå

plättlätt! Damn!! dags för Gino denna tävlingsdag kanske? kommer att få en fin resa i ryggar i detta lopp och var tvungen att skriva detta för det är ingen annan som tror på honom så. rygg på Sherman är inte helt fel då det är en rätt såspeedig häst som kan öppna bra och då sitter Gino bra till.
#7, Visst han spurtra bra och så men svårt att se att den skall räcka till vinst i V75 Final, njae.
Gino ska vara MYCKET nöjd om han kommer topp 5 här, och mer än plats är inte realistiskt.
men trav är trav och det kan bli grym överpace samtidigt som halva fältet gör bort sig och då kanske Gino kan segerstrida.
#9, Och en bryter benet eller? :)

Gino kommer definitift att blanda sin in i slutstriden i detta lopp. Han har ju utveklats nått enormt på dessa starter han har gjort. Så på min kupong hamnar han definitift!
#11, Nah även om du jobbar? känner? Bo Falsig så måste du vara lite realistisk.

#12 ja det är precis det jag är.
#13, Nej lite väl optimistisk.

#14, Jag har inte sagt att man ska spika han, men jag tycker iaf att man borde ta med han på kupongen. Alla har rätt till sin egen åsikt!
#15, Japp det har man och alla har rätt till att ifrågasätta åsikter med då. Från spår 9 med LÅNGT IFRÅN bästa hästen är det inte realistiskt att tro på vinst.
linn, du är ju inte realistisk när du säger att Gino defenitivt kommer blanda sig in i slutstriden, den chansen är ganska liten med tanke på spåret och hästarna den möter.
med detta säger jag inte att hästen inte kommer att göra det eller inte kan vinna, men det finns ingen definitift över att Gino ska blanda sig in i slutstriden här. Med stor sannolikhet är Earl Tilly elr en felfri lugdunum långt före i mål,,,,,,troligen jos cortina om form också. Sedan finns det väl en 5,6,7 hästar som är MINST lika bra.
Och framför allt Ohio Launcher som är en småskräll är den 10%are tro? Nått sånt tror jag.
Jos Cortina Struken.
Nu blev det lätt……………. Spik på Earl Tilly, för inte går väl Lugdunum felfritt?
Earl tilly har nog en bra chans nu, men jag tror att strukningen av jos cortina öppnade upp för conrads on line, från spets blir han svårslagen. Danne laddar med sherman också troligen.

Sherman mot spets låter som ett troligt scenario och detta tar fram min vinnare i loppet Gino. 8% är mkt spelvärt tycker jag efter favoriten sitter dåligt till o kommer att få göra en massa själv om jag har läst loppet rätt.
lär ju inte sitta så mycket sämre till än gino, troligen precis bakom och sedan är det en häst som är mycket bättre så det ska inte spela någon roll.
från spets tror jag conrads on line spetsar och sedan blir det väl en duell mot earl tilly som avancerar till dödens eller lugdunum.