40000r raders system
Såg det här med för mig jättesysstem,ok,intresant, faktiskt men,,hur gör vi då med betalningen menar jag.Spik ,Aldrig på tiden,som min mormor sa å hon å hennes man kunde det här med hästar tro mig.Vackrare fullblod har jag aldrig sett på bild,jaja nordsvenskar också,hörde liksom till vardagen då!med det inte sagt att en rännstensunge skulle ha nån koll på travkusar.trots att gatorna här i stockholm faktiskt hade fler hästar en bilar när jag var liten!!
Ps!en liten sak som mång tycks glömma,hästen är ett flockdjur(Faksen talar om för övriga i loppet vem som är bässt,tror ni mig inte åk å titt på när man släpper nordsvenskar på sommarbete) Det gäller även för ston!
Det finns en del att styra upp arty, för i detta fall kan det vara klokt med ett konto och en person som agerar målvakt….ööhh, jag menar förståss ordningsman och bokhållare :-)).
Kom gärna in och diskutera i lazzes sträng "finns intresse".
mvh
Bertil

Jag tycker det låter intressant så länge det inte rör sig om så stora summor per del liksom. Sedan hur man skulle lösa det praktiskt är ju en annan sak.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars