Trav iFokus

Trav

Etikett: v75
Läst 471 ggr
Rickard007
0

V75-7 Solvalla 11/8 Jubileumspokalen

V75-7

2140 auto

Jubileumspokalen (Gulddivisionen, Final) (Gr. I Int.).

1.

SPRING RAY

Juul Steen

2140:1

2.

CITATION* (US)

Adielsson Erik

:2

3.

HÖVDING LAVEC

Svanstedt Åke

:3

4.

GENTLEMAN

Uhrberg Thomas

:4

5.

HOT TUB

Ohlsson Ulf

:5

6.

GOING KRONOS (IT)

Kolgjini Lutfi

:6

7.

CROWN KEMP

Jansson Torbjörn

:7

8.

THAI TANIC* (NO)

Goop Björn

:8

9.

SUPER LIGHT

Westholm Jörgen

:9

10.

RED CHILI PIRAT

Kihlström Örjan

:10

Harry_Boy
0

Sunda tanken säger spik på GC, men han kommer bli så j-la överstrecka och med bra lägen på Citation, Gentleman och Spring Ray finns det helt klart gott om spelvärda ideér……

Rickard007
0

Going är bättre på längre distanser än kort men ddet tror nog inte folk men så är det… Borde vinna detta loppet. På kort är Citation lika bra men knappast på lång.

Spring Ray, kanppast spelvärd. USEL senast.

Nijo
0

över 2140m står Going kronos i en sför sig själv, här hinner han springa sig trött och starten/positionerna spelar inte lika stor roll som på kort distans.

Visst blir han mycket streckad, men en vinnare är en vinnare och jag tror att det finns gott om folk som går emot pga goings senaste galopp och att han blev besegrad av citation tidigare, troligen en del som går på citation som jag inte tror ska kunna utmana.

troligen går en del folk på hästar som super light och gentleman också.

men visst, Going tar dödens och sedan springer han i sitt eget tempo o vinner med en 3 längder.

ThomasH
0

Detta handlar bara om Going Kronos håller sig till trav, då vinner han med upploppet tillgodo, ni som tror att han hoppar igen garderar med Citation

Nijo
0

finns ingen anledning för ludde att ladda från start över 2140m, kan nästan garantera att han inte galopperar i detta loppet.

och visst lär det bli en enkel seger, finns ingen svensk häst som är i närheten av Going kronos när det gäller 2140m. Krävs franska maskiner för att utmana han då^^

brutalaccent
0

Super Light sitter bra till och får ett lopp i ryggar. detta lopp kommer Jörgen inte sätta fast honom i kan jag lova. sedan kommer det att bli lite streck på honom. *slickar sig om munnen* men han är bara en av några i detta lopp. var ett tag sedna det var ett sådant här fint lopp i Sverige. (hästar i Svensk träning med andra ord)

Rickard007
0

#6, Äsch bakspår nu och klart tuffare än sist. Skall vara mycket lite streckad med. Om man helgarderar.

Nijo
0

super light förtjänar aldrig mer än 5% streck i detta loppet, har kanske platschans, inte mer.

ZenoX
0

ja har lust att spika Citaiton men Going kan bli svår och knäcka om felfri men ja måste ju gå på min magkänslaFlört

Rickard007
0

#9, "..om felfri…" det finns inget som tyder på att han skulle galoppera igen så. Äsch du kommer nog aldrig spika Citation till slut ändå.

amandahandersson
0

Jag tror iaf på Citation.

ZenoX
0

den lappen ska ja visa dig sen rickard på får du se!

Rickard007
0

#12, Hehe… Visst gör det. Ingen enkelrad den skall vara spikad på då heller.

Travel
0

visst är going bästa hästen, och han bör ju vinna. däremot att ludde inte behöver ladda för att det är 2140 betyder ju inte att han inte gör det ändå. Ludde är ju mer stressad än hästen när Going är ute och mer och mer sugen på revanch och det kan inte bara vara positivt. jag garderar med några bla super light den lille krigaren

amandahandersson
0

Som jag sa - CITATION vann! ;)

Nijo
0

många som sade citation, tråkigt att han vann pga en kusktabbe av ludde och inte för att hästen var bäst.

ina-scot
0

#16 kanske dax att låta JONNY TAKTER köra

Nijo
0

jo, det håller jag med om. Vi kan i alla fall vara säkra på att Erik inte kommer att få köra Going, hehe.

fruktansvärt klantigt och amatöraktigt att köra på någon annan och göra så sin häst galopperar i ett lopp som detta, all kritik åt den styrningen.

Men Goops styrning med global investment var fanemaj lika usel!

ina-scot
0

japp en riktig bort körning direkt från skolboken men hästen var riktigt nära galopp i starten så det gjorde B G bra annars fy