Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 300 ggr
Rickard007
0

V75-5 Solvalla 11/8

V75-5

2140 auto

Klass I, Final.

1.

JUST A JOKE

Östman John

2140:1

2.

BALOO NALAN

Kolgjini Lutfi

:2

3.

EMIL PALEMA

Adielsson Erik

:3

4.

M.T.BUFFETT

Hanné Tommy

:4

5.

SIR REMINGTON

Kontio Jorma

:5

6.

BILBO A.U.

Svanstedt Åke

:6

7.

GLOBAL INVESTMENT

Goop Björn

:7

8.

DAD'S LAUNCHER

Untersteiner Johan

:8

9.

REAL DESIRE

Takter Johnny

:9

10.

TARGET PLAYER

Jansson Torbjörn

:10

11.

MATRIX RELOADED

Kihlström Örjan

:11

12.

T.X.ZOOGOOD

Goop Olle

:12

Nijo
0

veckans bank med global investment, ska ha en mycket bra segerchans och blir mycket stor favorit.

Motbus: Baloo Nalan

Rickard007
0

Håller också Global högst även om dne inte imponerade på mig idag…. Baloo Nalan har jag småtrott lite på sådär varje start på V75 typ, gör jag här med. Skrällen är Bilbo A.U! Åke har laddat inför finaler!

Dock kanske Global bara vinner?

ThomasH
0

Åke har ju e otrolig förmåga att ha sina hästar i bästa form inför finaler, det är ju lite otroligt hur många finaler på Solvalla som Åke Svanstedt har vunnit, passa BILBO A.U

Rickard007
0

#3, Du lär dig Thomas, eller tvärtom Cool

Nijo
0

löjligt att jämföra bilbo a.u med global investment, blir förvånad om G.I inte är 4,5 längder förre Bilbo i mål.

finns annars en bra orsak till varför global investment inte var lika bra idag och det är för att han inte går lika bra i ryggar och behöver tid på sig att få upp farten, skulle väl tro att han sprang på halvfart. Han ska gå i dödens elr spets i hårt tempo och då finns det ingen som rör honom i detta loppet.

Rickard007
0

#5, Okej men jag tvekar 'ndå lite, vet ej om jag vågar spika..

Sir_Alex
0

Sticker ut hakan lite och spikar i nu läget 5% Real Desire… kan vara lite idiotiskt, men han har ju spurtat som en inoljad duracellkanin dom 3 senaste o kommer vettigt till från 9:e spår(3:e ytter hoppas jag på)…. kanske inte många som spikar … men garderar man så tycker i alla fall jag att den ska med!!!!

Nijo
0

hur fan kan den vara streckad på 5%, helt otroligt.

Johan är mycket glad om det blir en matlapp hem igen tror jag, vinst blir det knappast.

tror nog att 5% streck är pga Takter kör……..

Harry_Boy
0

#7,8 den ska ju med på Takter.

2,4 måste med om man garderar, och det gör man ju…..

Inte alls så säker på att Goop vinner detta, derbykval snart!

Nijo
0

med på Takter? senast jag kollade så styrde bara kusken, den sprang inte åt hästen och sedan hästen inte är tillräckligt bra så kvittar det vem som är kusken.

Ännu en gång visade Goop hur dålig kusk han är, en styrning under all kritik.

ina-scot
0

Om kusken inte spelar någon roll varför har vi då caths drivers vill dom bara sova länge och bara ta grädden , själv klart spelar kusken STOR roll var inte en sån dålig förlorare

Nijo
0

kusken spelar självklart roll, men kuskens styrning är fortfarande beroende av hästens kapacitet. Takter är en mycket bra kusk, men han kan inte få en häst att springa snabbare än den har förmåga till, visst kan Real Desire vinna men då blir det på bekostnad av att bättre hästar gör bort sig och galopperar eller blir bortkörda i något idiottempo.