V75-4 Solvalla 11/8
V75-4
2140 auto
Klass III, Final.
1.
BELLINO BOY
Falsig Bo
2140:1
2.
KÄRA HILDING*
Goop Olle
:2
3.
PRINCE JULIANO
Takter Johnny
:3
4.
NEXT TEE
Berglöf Erik
:4
5.
ONCE OR TWICE
Eriksson Håkan
:5
6.
GREVEN AV BROLINE
Untersteiner Peter
:6
7.
EMIR ROLS
Sundberg Hans-Owe
:7
8.
MEADOW DANCER
Berg Tom
:8
9.
EGOLA BOY
Kihlström Örjan
:9
10.
MEADOW ZOOT
Goop Björn
:10
11.
CASPER LOCK
Söderkvist Stefan
:11
12.
LANXESS PALEMA
Svanstedt Åke
:12

När Goop både hoppas stallets egna och Håkan Olofssons då sitter han inte bakom något blåbär! Så Meadow Zoot är mycket tidig. Dock blir ju Emir Rols understreckad iom kusken. Prince Juliano i människo händer, felfri helt klart vinstchans. Skrällen är Linn's favorit Bellino Boy.
väldigt öppet lopp och jag streckar troligen nästan hela fältet.
värt att notera är att Takter kör prince juliano som är väldigt mycket + , hästen var enormt bra senast också.
Goop kör meadow zoot ist'llet för emir rols, också värt att notera.
#3, precis!

#5, Du kan nog ana en fin placering här med. Kanske rent av räcker till vinst, absolut inte omöjligt.
En jäkla smäll - Next Tee som gick som tusan när båda skorna rycktes och det gör dom nog igen.
Som jag ser det ett 4 hästars lopp klara första hästar Prince Juliano & Meadow Zoot.. emot är väll Emir Rols & Egola Boy… allt annat flyger jag på!!
greven av broline, 2,3 riktigt bra prestationer i rad och nu åker skorna av, stormvarning. Bellino boy är också farlig, finns klart bra kapacitet och har ett bra spår.
annars har du väl rätt Sir_alex,,,,,men vi måste hitta några som höjer pengarna i omgången också.
Hur startsnabb är Bellino Boy?
Med tanke på hur mycket dom skrek om han sist på Ax är han märkligt bortglömd.
Ranken blir nog:7,3,10,1,6,9

MEADOW ZOOT VANN:D:D:D Snacka om att han är bra! såå himla läcker häst!

Jo han var riktigt bra vinnaren. Men närmast skyldig att vinna efter hur loppet blev kört:P Hua vad det kördes på många händer. Och det blev också måånga väldigt trötta hästar imål.
Verkligen och jag hade spik på mitt system.
mvh
BERTIL

#12 Det var ett tag sen Bertil.. hoppas allt är bra med dig!
Mvh
prince juliana var stenhårt lirad och skulle ha vunnit det loppet pliktskyldigt efter värmning, hästen kunde typ inte förlora det loppet med den kusken.
men då trodde man inte att han skulle köras i 3.e spår på 12.7 första varvet och sedan komma fram i dödens,,,,lever hästen fortfarande?
tror dock att prince juliana vinner enkelt under normala omständighet, trots att meadow zoot gjorde ett väldigt fint lopp, men sedan fick han ju allt serverat också.