Hur är statistiken för dessa fem map V75 resp. DD?
mvh
Bertil
#1, Statistik? Det är ju olika varje vecka.. Eller vad menar du?
Tjejerna, dom har koll i guld ser jag :)
Förvånande attbra enar med Oktvia Composite.. För att inte tala om Travel Ås som är ostreckad!!!!!!
EDIT: Varför kommer dett aut så fruktansvärt tidigt, räcker det inte med onsdag-torsdag sådär?
Vad jag söker är vad de snittar med sina tips rent generellt. Misstänker att många tips liksom hos oss är väldigt favorit-favoriserande.
Dessa tippare borde ju ha lite mer insiderblick och reflektera över "hört-och-sagt-på-stallbacke"…men det kanske inte kommer ut så mycket…lite synd tycker jag, med de möjligheterna, menar jag.
mvh
Bertil
#3, Aha… Jo klart men när man tippar så oerhört tidigt så lär ju inte dom veta så jätte jätte mycket mer än oss.
Vad de snittar, tja en 5 rätt kanske?
knappast 5,,,brukar ofta rätta deras spel, men vi har inte fört något vidare statistik på alla omgångar, men skulle tippa på att dem snittar 4 rätt varje omgång.
#5, Okej sorry sorry… Ja kanske 4-5 nånstans då ^^. Vi får väl ta och rätta ett tag framöver då?
Allt är ju en fråga om vad tipsen är värda…precis som här på TiF…ibland verkar vissa erhålla en större dignitet när det gäller utsagor än andra och just "Fem tippar V75" känns som en sådan instans…visst, de har säkert rätt ibland…men…
Vi borde kanske köra dem emot spik- resp. oddsmästaren för att se hur pass bra de presterar. Jag är den förste att gratta ifall de slår vår panel.
mvh
Bertil
#7, Jo man kan ju tävla på många vis emot dem… Jag ska iaf kolla hur många rätt de får nu!