V64-5 15/8-07
**
V64-5. DD-1. Tvilling. Auto.
1640:
**
1 Stanford Hornline - Lindblom C-E 05261 13,5a
2 Decisive Dust - Untersteiner J 20163 12,7a
3 Sembs Gregory - Goop B 131d0 14,6a
4 Ultra Sund - Lennartsson P 23d02 13,7a
5 Joker - Olsson D 10203 13,2a
6 Speedy Gold - Eklöf B 06411 13,4a
7 Alph Alpha - Redén D 4d024 13,8a
8 Ringside - Witasp L 30113 12,8a
9 Onassis Kemp - Berglöf E 42501 12,7a
10 Urano Boko - Ohlsson U 04423 13,2a
11 Simb Mirage - Linder F 1dd24 12,8a
12 Copycopy - Svanstedt Å 2601d 12,5a
fint lopp, tror det står mellan 1,2,3,4,5,6.
Joker, speedy gold och sembs gregory är tveklöst de 3 bästa hästarna i loppet.
kanske helgarderar och hoppas på skräll.

Stanford Hornline är kvick ut och skulle det inte bli alltför tufft i starten så kan det hålla hela vägen.
Standford Hornline e KLAR!!
snacka skit va, det baserar du enbart på det tränaren sagt och att hästen kommer att spetsa. Läs på så förstår du att Sembs gregory, joker och speedy gold är mycket bättre hästar på alla sätt.
Men visst har jag inga problem med att stanford hornline vinner då jag helgarderat loppet, dock mycket snack och liten verkstad från tränaren och hästen som mer elr mindre ALLTID är "stenklar".
skulle nog kunna sätta en hundring på att stanford hornline viker ner sig sista 50 meterna.
har fan inte hört vad tränaren har sagt, gillar den hästen och från ett perfekt utgångspår, och kort distans. och ja kan lova att carl erik kommer göra allt för att svara med den
han är ju en idiot om han inte svarar ledningen, men sedan är ju carl-erik en idiot också när det gäller spetskörningar. Hästen lär inte ta sig i mål om det kostar för mycket att svara spets.
Visst är det en relativt bra häst med bra förutsättningar och kan vinna. Men det finns MYCKET bättre hästar som är mot och borde visa sig starkast till slut,,,det är trots allt först över mållinjen som gäller och inte först i starten.
Tränaren är grymt optimistisk…
amatörtränare……..säger inte mig mycket, visa mig en amatörtränare som inte är optimistisk när han har häst till start.
sedan vet jag att tränaren till stanford hornline ALLTID är mycket optimistisk, ser inte ut att hjälpa då hästen vinner mycket sällan och möter nu väldigt mycket bättre hästar än vid senaste vinsten.
#9, Inte vilken amatörtränare som helst… Ligger före Åke Svanstedt bl.a. i tränarligan på Valla.
#5, Visst du får 1.10 hos mig då.
så stenklar var den zenox?
själv lirade jag 3+5 på dubbeln mot kanonis lobell, men som vanligt har man ingen tur o losar på målfoto.
haha men trodde den skulle ta spets du såg ju hur fin den såg ut och alla var uppåt men men sånt e det
#13, Vinenr nog inte med lucka ändå.
nee ja vet det blir nog svårt men han hade ju vunnit om spets tror ja ju men han hade inte en chans att svara Sembs Gregory
#15, Om spets så vinner den ja.. Men visst sa jag till dig att Sembs Gregory är mycket snabb ut med innan loppet..
hur kan ni säga atts tanford hornline vinner om spets? har ni inte den blekaste aning om!
tror fortfarande inte att han vunnit, som jag sade innan.
#17, Nah… Det trodde ju den alltis så realistiske Carl Erik Lindblom så ;)
#17 säger inte att ja vet det men tror kolla lite nogrannare så kanske du ser det!
haha, syftade på rickard kommentar "om spets så vinner den,ja"
haha förlåt :P