OT: Regisseur V65 10/8
Kollade alldeles nyss på loppet och kan inte säga annat än att Regiseeur gör en bra prestation. Hängandes i 3:e spår första 500m som avverkades på 09. Visserligen stod han klockrent inne i loppet… 2:a bakom Goopens, inte mycket att säga om. Slår ju de andra relativt lätt.
En mycket bra prestation tycker jag, 9/10!
Enligt denne person var han "skitdålig". Personen skriver:
"Jag kan aldrig tänka mig att någon skulle tycka att han gjorde en bra prestation, du själv säger att han var bättre än vinnaren men jag kan inte hålla med dig. Bra hästar vinner ett sådant lopp som Regisseur fick utan problem"
Blev bara så ställd..
#2, Jävligt idiotiskt uttalande… Men bättre än vinnaren njae, han såg inte tom ut i mål.
Men det han säger stämmer absolut inte, ta inte åt dig.
#3 Jag är sån som har svårt att låta bli att ta åt mig, tyvärr. Hoppas han krossar motståndarna på fredag, även om det (enligt samma person, själv har jag ingen aning om sånt där..) inte alls är samma klass på loppet som det han gick i då han mötte Alfons. Kanske känns lättare i hjärtat då..
#4, Bakspår på kort.. Dock är de tmycket enklare motstånd - bra vinstchans!
#5 Jag kan inte göra annat än att hoppas på det bästa :)
#6, Nej lycka till!

Håller tummarna för Regisseur! Ge honom en lyckokram från mig =) o Bus kanske
Yes, det ska jag göra :D
Lycka till ikväll med Regisseur ja tror han krossar dom ;)
"Bara" 3:a..
Ja *suck* Han fick inte chansen i tid.. :(
Men trea är inte fel å andra sidan :)
#12, Har ej sett loppet så kan inte uttala mig.

12 # Chansen i tid satt han ej sist i loppet ?
Då fick han väl chansen om Örjan ville ta den ?
Men sist var han väl ej riktigt i form ? Han borde ju vunnit lättare . Hade det varit längre sist hade han kunnat åka på pumpen. Tyckte det såg ut som han höll undan precis på Eskilstuna då han vann före Urano boko och en flygandes Fast Wise As.
MVH Fredda
Som Örjan sa eller vem det var Reggisseur blir seg när han går i ryggar, örjan försökte ju 600kvar men hände knappt nåt men bra ändå tycker ja att man fick en tredjeplats när han inte gick så fort ett tag

#15 Ja han agerade verkligen segt, bara sprang och tvära i ryggar. Örjan var på honom ordentligt redan varvet kvar.
mhm
#14 Tyckte det såg ut som att det var en del störningar, men jag såg iofs inte loppet på tv, utan var där på plats, hade bara möjlighet att se första kurvan också. Han har aldrig varit riktigt bra när han går i rygg, så man får väl hoppas på bättre läge nästa gång…
Nu är jag sådär pessimistisk igen i stil med; "men vad tusan, sälj hästen" xD
#15 förstår inte vad du menar med: "ändå tycker jag att man fick en tredjeplats" .. Jag må vara korkad kanske för nu förstår jag ingenting :$ Förstår inte riktigt varför han tappar suget så när han hamnar i ryggar, hrm..
ne ja skrev fel men ja menar bara att örjan sa att han går segt i ryggar och vi får se hur det löser sig sa han innan loppet..
#20 Jo, vi har alltid vetat att han är seg i ryggar tyvärr, men en tredjeplats är iofs inte illa när man vet hur han är, enligt mig iallafall.
nee det tycker inte ja heller när han fick ett så tråkigt spår…