Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 294 ggr
ThomasH
0

V75-1 Eskilstuna 18/8-07

**

V75-1. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Royal Winner - Redén D 23163 12,1a
2 Euro Staro Crown - Untersteiner P 52041 11,1a
3 Baron Rols - Takter J 002d1 12,2a
4 Airstrike - Jansson T 14006 12,2a
5 Flying Ride* - Korpi P 45213 13,0a
6 Beddinge Boy - Söderkvist S 340d5 11,9a
7 Schejken Bill - Frick J 50030 12,7a
8 Across the Lines - Adielsson E 11512 13,1a
9 Ian Rush* - Goop B 31111 12,9a
10 Jazz Real* - Lugauer C 11136 13,5a
11 Nicolas Cake - Persson S 12d03 12,1a
12 Smashing Klipp - Sundberg H-O 3d540 11,6a

Travel
0

Spontant så tror jag Euro Staro Crown har bra chans här. Sett lysande ut. Men även Baron Rols och Across the lines såklart.

Tänk att jag är före Richard att kommentera måste vara något slags rekord på TiF

Rickard007
0

#1, Hahahahaha :) Ja du kan få en liten söndagsrekordare där då ;).

Euro Staro Crown, fruktansvärt bra senast och blir ju knappast favorit här det blir ju Baron Rols som också ar mycket bra senast MEN! Hästarna 1+2+3+4+6 alla är snabba ut ifrån start… Luktar rejäl körning tycker jag och det gynnar ju Ian Rush som har ryggen på Euro Staro Crown som komemr pressas hårt mot ledning antar jag… Men blir det smärtfritt till ledningen för någon här så lär denne vinna.
Tråkigt att Across fick så dåligt spår… Skall inte kunna gå..

brovve
0

baaronen igen

Rickard007
0

#3, Äsch din favoritare… Det är ju absolut inte spetsgaranti nu… Men har ju fina spurter att ta fram med. Men beroende på hur stor favorit den blir så får man ju se om man skall ta bort eller gardera.

brovve
0

tss, given spik, hade hävdat sig bra även i guld denna vecka.

Rickard007
0

#5, HAde vart golvad i guld. Jag kommer absolut inte spika.

Nijo
0

hmm, tror faktiskt euro staro crown blir favorit och han har ju visat sig kunna hävda sig i guld då han gick jämnt med topphästar som jocose och jaded förra året.

streckas kommer 1,2,3,4,9 och högst rankad blir troligen euro staro crown eller baron rols.

Måste annars varna för airstrike som är mycket snabb ut och gick bra senast, på väg mot formen och då finns det kapacitet att besegra dessa hästar.

Rickard007
0

#7, Men Airstrike kommer knappast smärtfritt till ledningen.. Men om han safear (om man kan säga så) från start och får 3:e utv. och draghjälp med tempo så kan det kanske gå.

Regisseur
0

Schejken Bill är min sköthäst, tror dock att han har mer att ge i monté, men man vet ju aldrig, han var ruskigt fin i jobbet senast, har aldrig sett honom såhär …

Rickard007
0

#9, Hehe. Får säga att det är en jäkla tur att han kommer med på så få startpoäng! Får han en peng ska du vara riktigt nöjd.

Regisseur
0

#10, Ja, jag vet inte hur Ingela lyckades med det, hehe. Jag är så stolt över honom sen igår, det blev ett lite annorlunda jobb men han fick gå i täten så jag hoppas att det gett honom lite blodad tand nu till helgen..

Rickard007
0

#11, Hehe, ja lycka till då!

Bertil
0

Håller med Rickard…får "shaken" en matlapp, så får du bjuda på en korv :-)

mvh
Bertil

Regisseur
0

#13 Pfft, det får ni prata med Ingela om, det är ju inte jag som får pengarna. Btw är jag nog inte på plats mer än på fredagens V65 omgång.. :P

Rickard007
0

#14, Haha och krovar är vääääldigt dyra ;)

Regisseur
0

#15, det påstod jag aldrig.. men jag är ju inte där, kan inte bjuda på korv ^^

Vinner regisseur på fredag, så bjuder jag på korv ^^

mazze
0

HEJA SCHEJKEN! Är han som han har varit den senaste veckan så kan han nog iaf ha en chans =)

aluminium
0

Royal Winner en outsider här.

ZenoX
0

Tror ja ska spika Euro Staro Crown här vad tror ni om det ??

Rickard007
0

#17, Aldrig. Uppanmäld en klass p.g.a att han inte kom med i sin rätta klass. Om han gör sitt livs lopp så kan han knipa en matlapp. Absolut inte mer! Helt chanslös.

Nijo
0

euro staro crown kommer jag själv spika på stora systemet, borde vara en bra segerchans med spets o slut. Aldrig förlorat i spets och har besegrat bättre hästar än detta,, vann ju enkelt mot hästar som jocose förra året när han fick gå i spets och förra loppet var tydligen imponerande.

Men jag kommer strecka med Royal winner, baron rols och jazz real på mitt andra system.

Regisseur
0

#20, han har startat mot hästarna förr, och Schejken kan man faktiskt aldrig veta med, man vet aldrig vad som rör sig i huvet på honom..

.. Du skulle ha sett honom på nu den senaste veckan, har aldrig sett hästen så fin som han är nu.

Räcker nog inte för seger, men jag håller iallafall tummarna för en matlapp!

Rickard007
0

#22, Vinner han då slutar jag med trav då kan man inte hålla på.. Finns bara inte att den ska vinna. INGET talar för det.

demon_sid
0

# 23 så där sa en polare som vunnit en del på trav om Arras vinner han skulle sluta skaffa bara då….Han är italienare och har en del där hemma….Kyss

Kaitsu
0

#24 Syftar du på "Nino"?

Regisseur
0

#23, Nej, jag tvivlar på att han vinner, jag skrev ju att vi hoppas på en matlapp -.-'

Rickard007
0

#25, Haha kul en i min stad som har ett ATG ombud heter Nino Cool

demon_sid
0

KAitsu ???
Känner du nino ???

Då är det samma HAN har varit med och vunnit en del . Plus han har fått många bra tips av demonen fråga han får du se =)

Rickard007
0

Euro Staro Crown, toppprestation urläcker!

Schejken Bill hade MIL till sista pengen..

brutalaccent
0

jupp! han var riktigt läcker idag. att öppna 09,8/500 och 11,8/1k och sedan bara gå undan på lätta ben.

men Nijos varning om Airstrike var även bra, dundrade ju till spets. Peter hade lite tur att han kom ut snabbt. Airstrike var tanken dock tom på redan 600-700 kvar.

Rickard007
0

#30, Nytändning! Airstrike hade jag också med men men, man streckade i fel lopp.

demon_sid
0

Ja han var ruskig fatta inget höll på sätta köttet i halsgropen på restaurangen när han bara går ifrån…..
Den är i ruskigt författning nu.

Kul man hade plats på S klipp i en komb förra veckan med UB tealight till 15 ggr som ej satt med en del på sen KOMMER DEN 2a nu istället. SÅ spelglädjen infann sig ej på plats idag kan jag säga.  Men va rmest där för att göra detta till en happening med fru mor och far med. Så det gick völ ngn 100 lapp plus med små spel. Man får va glad för det lilla.

Rickard007
0

#32, Jag sågade en kompis somlirade den plats denna veckan till 12.75 på UB. Och ja det fick jag äta upp ;)

EDIT: Var mitt 8888:onde inlägg här på iFokus Cool

demon_sid
0

GAV DEN 12.75 denna vecka ?
Ville ej ens kolla på den men hade den med på v75.
Bara gratta kompisen till ett snyggt lir. Jag hade kollat up dennes lopp i lopp arkivet inför finalen och tyckte bara han skulle svischa till över upploppet sist så jag vart rätt pizzt på han då så jag tar med den på v7 men orkar ej losa ngra pengar på han denna vecka från spår 12 =)

Bertil
0

Lirade själv, men jag tror den gav runt 5ggr. Har inte orkat kolla.

mvh
bertil

Rickard007
0

#34, 12.75 på Unibet ja.
#35, 5.15 på ATG.

Nijo
0

rickard tycker ju smashing klipp är en urusel häst, det som är problemet…………..

vinner nästa lopp med hyfsade förutsättningar. (tror jag sagt detta 50ggr nu) hehe.

Rickard007
0

#37, Naj verkligen inte. Vädigt få silverhästar som är urusla, men vissa starter som Smashing Klipp ha gjort i år har varit riktigt dåliga. Men när den är helt i ordning osv. fungerar fullt ut så är det en mycket bra häst. Men det har han ju inte visat förräns igår iår typ.

Regisseur
0

#29, attans, han som var så fin i värmningen. Såg direkt att det inte skulle fungera då Frick vände upp för tidigt mot startbilen, inte nog med det sprang han och ruskade på huvet, och varje gång han gör så, så funkar inte travet :C

Grattis till min rektors häst som kammade hem segen i någon V75:a…. Eh, jag har koll *not*

Rickard007
0

#39, Knappast det som var orsaken. HAN RÄCKER INTE TILL I DESSA SAMMANHANG.

Rickard007
0

Dubbelpost is the shit.

Regisseur
0

#39, Faktum är att det med uppvändningen till bilen kan ha en stor påverkan på honom, om han kommer fram innan bilen börjat rulla ordentligt går han över i passgång och ställer sig inte efter det sen.. Och nej, loppen är alldeles för tuffa för honom, men det var ju schysst att han fick sig en chans iallafall, även om det inte gick vägen riktigt.

Rickard007
0

#42, Hahaha så han går över i passgång och ställer sig inte? Och enligt reglerna skall han då bli diskad för du får inte "löpa" i passgång. Så nej.

Regisseur
0

#43, när påstod jag något annat? självklart blir man diskad för passgång. det där därför kusken måste vända upp mot bilen långt bort, för att han ska slippa bromsa in för mycket, då schejken har lätt för att tappa travet och passa istället, vilket givetvis leder till att han blir diskad.

Rickard007
0

#44, Ja men han blevju inte diskad igår.

Regisseur
0

#45 Nej, för han föll aldrig i pass, utan var bara irriterad och ruskade på huvudet så fort Frick tog i honom i hopp om att han skulle hålla sig i trav.