V75-2 Eskilstuna 18/8-07
**
V75-2. Tvilling. Auto.
2140:
**
1 Nor a Saint - Goop B 11113 14,7a
2 Oki to Chill - Andersen T 1d111 15,3a
3 Salin Gid - Olsson D 1112d 15,2a
4 Carpaccio - Eriksson H 11111 15,0a
5 Longlegs - Rehn S 01013 15,7a
6 Extreme Farming - Aikio P dk123 14,0a
7 Casanova Chip - Kihlström Ö 31143 15,2a
8 Digital Picture - Frick J 11d25 15,8
9 Parcas Extremely - Söderberg F 13221 14,7a
10 Bimbo Rigas - Persson H K 01101 15,0a
11 Stingray Office - Stjernström J 61101 15,9a
12 Pheripherique - Stolt K 43221 14,0a
Ovanligt många okända hästar trots så nära Solvalla osv.
ja gillar Bimbo Rigas som var bra sist vid vinsten

Våran får försöka hänga med detta gäng och försöka tjäna en slant :)
#3, Säg vilken häst det ÄR istället.
Varenda häst har ju kanonrader här, hehe. Men Hockey har ju valt Carpaccio före Casanova Chip… (Vet ej hur det är om han äger eller nått sånt). Så den kanske är ett bud här?
Bimbo rigas är en skithäst som knappast vinner detta,,,,,vunnit från spets i enkla sällskap tidigare.
Oki to chill, Salin gid och extreme farming är mina tidigast bud. Ok to chill och extreme farming och övertygat i lunchloppen och är klart bra hästar som ska kunna platsa på v75.

#4 Nyfiken eller?
#5 Du kunde skippat att skriva skithäst i meningen ovanför, tycker jag.
Haha Bimbo Rigas?
ok, fel ordspråk. Mindre bra häst,,,,,nöjd?
hoppas hästen inte tog illa upp

Nä du, Feeel!
Jag tycker bara att man kanske inte behöver utrycka sig så någon kan faktiskt ta åt sig. Jag hade i alla fall gjort det i fall det var min häst (som det nu inte är) och faktiskt har hon gjort det bra i ny regi, sedan kanske det inte räcker här?

Det gjorde hon nog inte :)
Säg vilken det är annars irreterar du bara.
varför ska man ta illa upp?? platsar man inte så platsar man inte i v75 lopp, då får man hålla sig till lunchloppen och plocka åt sig de pengarna mot andra "sämre" hästar.
Bara till att inse fakta
Nu kan jag nästan garantera att Bimbo Rigas kommer vinna detta loppet bara för det, hehe,.
Haha du verkar de positivt på lunchlopp :).
Vad jag vet så har Commander Crowe startat i ett sådant.. Det säger ju allt och lite till om standarden!
Skämt å sido :)

Salin GID spets och slut!
#14, Heroisk näst senast. Inte alls omöjligt.
var ju kass senast, vek sig helt för lätt.
Men salin gid är draget här, startsnabb, danne i vagnen och har gjort bra lopp i spets. Satt fast med krafter kvar i vinnarhålet mot just carpaccio för en tid sedan, lär inte hända igen.
Dock svag för capaccio som är en riktigt fin häst,,,,,låser nog med dessa 2 som A hästar och lägger in en 6,7 hästar bakom där jag varnar för extreme farming!

hehe. ang allas klankande på Bimbi Rigas.
fick ju me sin pengar från detta lopp. Håkan K Persson säger även att det vart punktering på kärrans hans. kansek hade fått bättre placeing utan denna?? blev ju dock toktempo i detta lopp vilket medförde att 12 Pheripherique kunde vinna från sämsta möjliga utgångsläge(läs: längst bak i kön)
med tanke på hur loppet gick och den hästen som vann så var det ju dåligt att bimbo rigas inte kom längre fram.
Hästen som vann satt sist in mot uploppet…….grym överpace i starten också.
samuel rehn, stabil kille? han sade att INGEN anann får köra longlegs pga han inte vill köra sönder hästen och att den ska få snälla lopp. HMMMMMMM

överpace jah! jo du…
09.4/500 och 13,2/1k säger ju allt för att vara ett halvdant KlasIII gäng. då går det att vinna från sista plats. -:)

Ryktas att Samuel Rehn var en riktig buspojke i skolan ….
Så vad han säger och katten skiter kan man väl lägga i samma låda….Skämt och sido ….Säg ngn kusk som säger rakt ut hur de skall köra….>Eller rycka skorna<