Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 406 ggr
Bertil
0

V75-1 Bergsåker 25/8

Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling. Auto **2640:
**1 Sir Henry - Ivarsson M 1d110 12,5a
2 Earl Tilly - Svanstedt Å 11111 12,1a
3 Orchidee d'Aunou - Kihlström Ö 12401 12,6a
4 Agassi Hall* - Goop B 61411 11,2a
5 Garantido - Karlsson J B 23003 12,4a
6 Capricorn Label - Takter J 30106 13,8a
7 Jamille - Redén D 05433 11,8a
8 What a Topgun - Lindqvist O A 12103 14,3a
9 Timjans Kap - Eklöf B 22523 13,2a
10 Frosts Officer - Adielsson E 43612 12,6a
11 Royal Winner - Frick J 31636 12,1a
12 Klöver Kung - Ohlsson U 01055 13,1a

Nijo
0

står framförallt mellan 1,2,3,4,5

Earl tilly upp i klass nu, får dte inte lika enkelt och lär inte få spets heller tror jag.

Sir Henry spetsar och är i form igen, blir livsfarlig och är loppets drag! kapacitet finns tveklöst.

Garantido lopp i kroppen och ute över favoritdistansen.

Orchidee och agassi hall har kapacitet att vara med.

FINT LOPP!!!

Rickard007
0

Undra hur loppet blir kört. Om det är som du säger att Sir Henry tar spets… så vem tar dödens. Orchidee d'Aunuo? Åke? Om Åke lägger sig i dödens är det nog inte för inte ^^. Om det blir tempo elr dylikt gynnar det ju Garantido/Agassi Hall såvida inte det blir agassi som lägger sig i dödens men det tror jag knappast.  Timjans Kap var bra senast, räcker nog inte ända fram nu.

Tror det står mellan 2.3.4.5.

Nijo
0

agassi hall går inte i dödens, viker ner sig totalt då. Men 2,3,5 är ju starka häster som hanterar dödens bra.

rysaren är annars Royal winner som besitter toppform och är en väldigt fin häst,,,,,spurtade bra efter att ha blivit dragen sist senast.  Trots alls 2640m så spåret är inte lika dåligt som vanligt, kan lösa sig och mycket kan hända under loppet.

Rickard007
0

#3, Royal Winner. Visst bra senast men JIM FRICK nu.

Nijo
0

och agassi hall handikappas av björn goop vilket är värre………….

vad vill du få fram? Frick är en bra kusk som kör stabilt……….

amandahandersson
0

Ett bra lopp! :)

Jag tror på Agassi Hall.

demon_sid
0

Nijo , när vann Jim Frick sist på V75 på en Lördag ?
Tror det är det rickard menar och jag håller med han. J Frick  vinner på Gävle oftare än solvalla numer…..

Nijo
0

vinner typ aldrig, men inte ofta han har en bra häst med bra förutsättningar heller. Sätt upp han på alla goops elr adielsson styrningar så lär han vinna en jäkla massa lopp troligen.

ingen kan ta ifrån honom att han kör bra i loppen.

demon_sid
0

Nijo, du vet en bra säljare får bra kunder med =)
Fricken hade sin tid för 10 - 20 år sen det kan ingen ta ifrån han…
Lika så T Hanne.

Mvh Fredda

Rickard007
0

#7, Ja precis det jag menade. Det är över 3 års sedan èller något sånt va? Förresten så skulle han ha vunnit V75 en gång i år, tror jag. Jag tycker han ser klar ut ca. 100 från mål och då galopperar han. Eller inte han men hästen. Någon som kan gissa vilket lopp jag menar?

Psst. är kallblod.

Nijo
0

mortvedt jerkeld?

minns bara när han var 2.a efter faksen men galopperade på uploppet…….

Demon_sid,,,du har rätt angående Tommy och frick,, men det är lika väl en orsak till varför dem inte har vunnit på v75,,, helt enkelt inte haft några bra förutsättningar med häst och spår. Det betyder inte att han inte kan vinna för det, han kör ju inte sin egen häst denna gång,. det är melanders.

Dåligt spår, men bra häst och om det blir överpace så är Frick precis lika bra som alla andra kuskar när det gäller att styra sin häst till seger.

Rickard007
0

#11, Precis. Mörtvedt Jerkeld som jag tror hade vunnit felfri.

demon_sid
0

Ja vore kul om han fick spräcka sin nolla nu. Har aldrig sett han så glad som i Lördags på Sundbyhplm i vinnar cirkeln efter lopp 2 med Chief Boy det var faktiskt kul se den gode Jimmen som för övrigt håller med Leksand som en annan…

Rickard007
0

#13, Hehe. Trodde han åkte dit i live. Men på reprisen såg man ju att han vann tyvärr.

Nijo
0

Rickard, hur resonerar du med mortvedt jerkeld? han var ju inte i närheten av seger,,,, i stort sätt slagen när han galopperade.

Där kan man ifs tycka att det är en dålig styrning av Jim att pusha hästen till slut för att kanske kunna vinna loppet istället för att ta en säker 2.a plats.  Men när hästen galopperar så är han ju 1-2 längder efter faksen.

Rickard007
0

#15, Aldrig. Han nämrade sig avsevärt jag tror han hade vunnit.

Nijo
0

om du har lopparkivet så ta och kolla på loppet då!

mortvedt jerkeld har ingen chans att utmana faksen till slut.

Rickard007
0

#17, Har jag och jag vidhåller min åsikt.