Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 252 ggr
Cnox
0

Välutbildat sto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag har ngt för mycket häst hemma säljer jag ut mitt underbara sto som är utbildat i dressyr,hoppning och lite fälttävlan. Påbörjat arbete med galoppombyte.Riden för Jessica Andresson (SM-ryttare).Detta är ett varmblod men känns verkligen inte som ett.hon är 170 cm. Hon är snäll men kan vara lite speciell ibland. Gärna till någon som vill utveckla henne vidare och kanske tävla henne lite! Jag är mån över att hon kommer rätt.

välkommen att prova!

/Lotta

Dusty-Aling
0

Åh, där var ekipaget jag kände igen från Färjestad :) hehe… hon har vart ute till salu förut va?? Har för mig det, tänkte faktist ringa då.. Men tyvärr blir det alldeles för fullt i stallet här också av nån konstig anledning :D

Cnox
0

#1 nej, jag har bara haft ute henne på foder (hemma hos mig) men du känner sägert igen henne från den annonsen:)

haha, usch ja.. stela och spända och uppvisningen blev inte så bra:D

haha, jaså är du också en "samlare";)?

Dusty-Aling
0

#2 Okej, då är det därifrån :) Jo, det tyckte jag att det gick! Hon är väldigt fin att se på, rör sig vackert.

Haha.. Ja det kan man väll kalla det ;)

Cnox
0

#3, ja visst gör hon…hon är en kanonhäst att rida på. hade hon inte varit "född travare" hade hon säkert kunnat varit med i höga klasser:/