V64 system
1: 2,4,6,7,8(9)
2: 2,3,4,5,6(7)
3: 7 Storm brodde(3)
4: 2,3,4,5,8,10(1)
5: 1,2,3,4,5,9(8)
6: 9 Gloster(6)
5x5x1x6x6x1=900kr

Min form är kass på plats spel men visst borde väl Super Easy kunna sno en plats i 1a som den gick sist….Bra spår bra distans Hans Owe brukar ej skämma ut sig nuförtiden.

- 4, 6, 8
- 7 Nasty Composite
- 3, 5, 6, 7, 9, 15
- 1, 3, 8, 10
- 1 Swept to Victory
- 1 Ejas Fighter
jag hoppas nog mer på att super easy vinner nu när han har perfekt läge, var första starten efter vila senast och borde gå ännu bättre denna gången. Med klaff är segern ett faktum!
Verkar annars finnas många överstreckade hästar i omgången som inte borde ha några särskilt bra segerchans.
Nasty composit: varit ute mot skithästar och startat bland annat 20m framför paladin november tidigare(lika start nu) och det skilde då 2 längder vid mål efter att Paladin haft trafikproblem. Nu är det spår 7 och risk för vingel, mycket bättre motstånd och inte direkt någon kusk som går ut och vinner på v64,, nilsgunnar^^
Ejas Fighter: Varit ute mot mycket svagare motstånd och även mycket tveksamt om han kan hålla spets mot hästar som pearsall yankee och cambino.
Swept to victory: jag tror inte att hästen spetsar här och då är hon nog inte bättre än någon annan i detta fältet.
Greve Hulton: Kommer köras defensivt och sitter troligen fast i vinnarhålet eller 3.e inne, nästan favorit nu?

- 4
- 5,7
- 3,15
- 2,3,4,5,6
- Alla 12
- 5
Lycka till

Charleston kan väl vara ett roligt bud NURMOS har väl tok form ?