V64-2 Solvalla 22/8/07
Lopp 4. V64-2. Tvilling.
Auto **2640:
**1 Boris Box - Odén R 0d006 14,9a
2 Svedbo Pontiac - Ohlsson U 44302 14,9a
3 Nellie Vingboons - Fromell P 63132 13,6a
4 Min Narkissos - Goop B 121d1 15,0a
5 Pin Chi - Kihlström Ö 01263 14,6a
6 Paladin November - Untersteiner P20232 15,7a
7 Nasty Composite - Johansson N 11111 16,4
8 Rail Candid - Aarum D 1304d 14,9a
9 Fado - Kontio J 65530 15,1a
10 Boston B.F.L. - Söderkvist S kkk30 15,3a
11 Hannibal Ru - Adielsson E 60000 16,0a
12 Buddy Chapman - Svensson C 10401 14,1a
Min Narkissos det var inte igår? Krossar allt såklart.
knappast, varit borta mycket länge och är knappast i form för att vinna direkt tror jag.
2,5,6 rankar jag först.
#2, Äsch vinner på ren råstyrka :)

Fanken vad Nellie Vingboons var bra sist, men det kanske är så att just den starten sitter i benen?
Min Narkissos har fått ta igen sig en bra stund, han har bla flyttats till en annan gård sedan senast han starta. Björn känner hästen men det är inte lätt att komma ut på 2640 första sterten efter långt uppehåll.
#4, Ja hon var bra. Pin Chi som Nijo nämner. Är inte det en riktig klenis!? Fel distans och allt och kan absolut inte göra något själv? Eller vem tänker jag på..
haha, raka motsatsen till det du säger, läs på istället påg. Pin Chi är entaktad, stark och en riktig krigare som oftast får gå i dödens. Är som bäst på längre distanser då han inte riskerar bli nedspeedad, livsfarlig här!
Nasty composite var riktigt bra senast också, verkar ha en riktigt grym styrka. Frågan är dock hur han hanterar spåret, bli rnog hängande och nu är dte tuffare motstånd.
om det klaffar har Rail candy också bra kapacitet för klassen,,, väldigt fin speed att tillgå. Dock inte kommit igång så bera i år.
#6, Hehe jag påstod absolut inte det jag sa att jag fick upp dme tankarna utan att veta. Därför jag frågade.
Nåväl, Min Narkissos vann såklart ;) Hanna, du tar efter far hör jag, grym optimist :D
lär ju bara gå framåt till nästa start också, stenklar om han håller sig i trav vill jag säga. Imponerande att vinna på detta sättet efter sådan lång vila, all respekt till Kari!

#8 jaja. Hur kunde man veta det?:P De andra djuren som var med upp var inte direkt något att hurra över. :P