Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 323 ggr
ThomasH
0

V75-1 Romme 15/4-06

**V75-1. Tvilling
**2640 A

1 Black Flyer - Lindberg L d1154 13,9a

2 Dalshan As* - Tengsareid Å 04461 13,8a

3 Sun Power C.G. - Lennartsson P 53321 13,8a

4 Roger Hornline - Kihlström Ö 20450 13,8a

5 Arnie Somolli - Carlson L D 21460 14,8

6 President Amok - Eriksson H 34501 13,6a

7 Claes Palema - Adielsson E 51452 13,5a

8 New Grove Global* - Ohlsson U d2211 14,0a

9 Comeback Victory* - Goop O 45222 13,9a

10 Brian Ås - Uhrberg T 22130 13,1a

11 Regent Royal - Lindqvist O A 31245 13,5a

12 Tobina Pazzione - Svanstedt Å 33111 12,5a

ThomasH
0

Ett bra lopp där det bör stå mellan de som gillar distansen. President Amok var ju tillbaka som vinnare senast. Tobina Pazzione gillar distansen och har full form och Sunpower C.G är en långskubbare. Full form finns det på New Gove Blobal och Black Flyer som verkar fungera om han slipper övernattningar.

hafor
0

Möjligen kan Regent Royal få ett lopp i draget trots läget och hans spurt är det inte många som står emot oavsett distans. Men Tobina Pazzione ska med under alla omständigheter!

Får fundera om jag tror att de andra ska ha med utgången att göra ;-)

hafor
0

Loppet känns ganska öppet trots allt. Speciellt som 12 Tobina Pazzione inte kan få dra på i spets och gör sitt eget lopp. Det blir till att klura vidare och kryssa på så långt pengarna räcker.

Lise-Lotte
0

Omgången känns ganska ljummen överlag men några streck kan det väl bli Flört

Tobina P ska ut i bronsfinal nästa gång så jag tror inte att man kör för fullt nu så frågan är om jag tar med henne över huvudtaget.

President A brukar ha stora problem med att lyckas på V75 och är väl ingen egentlig stjärna annars heller så jag hoppar över honom.

Black Flyer är bra och pausen har säkert gjort gott, får ett streck.

Sun Power CG tror jag har störst chans i detta loppet och de släpper förhoppningsvis inte spets. Arni Somolli är rysaren nu med spår som lockar. Roger Hornline vet man ju inte var man här längre, entömd senast men går ut igen och vågar man släppa den?

hafor
0

#4 Tack för att du påpekade att det är finaler nästa vecka LL. 

Det hade jag glömt bort. Man bör definitivt ta med det i beräkningen om det blir preparélopp för redan klara finalister. Speciellt de med lite sämre lägen.

Bertil
0

Jag kommer precis som LL att strecka 1.Black Flyer. Ni följer mig vet att jag är svag för Lasse Lindberg. Ekipaget kommer inte att bli favorit, men det är sällan som Lasse är favvo på V75 och de gånger han vinner, så är det ofta till odds >5ggr. visserligen är det inte så ofta han vinner nuförtiden, men varför inte denna gång???

Glad

mvh
Bertil

ThomasH
0

Tycker att Roger Hornline alltid blir på tok för överstreckad. Han har inte visat något bra sedan vinsten i Bronsfinalen i november. Roger Walmann, låt hästen vila lite! Jag står över honom även denna gång, trotts att han även nu är streckad på knappt hälften av kupongerna.

Lise-Lotte
0

Heja Åke - kul att se att man kör loppet för vinst. Med bra spår för TP i finalen så känns det som att hon står i mål med tre ben redan.

Roger Hornline antingen så sätt honom på en paus eller låt Johan ratta honom istället. Öran vaknar visst aldrig.

hafor
0

Tobina Pazzione fick inget preparélopp i alla fall. Eller så måste hon köra för fullt för att funka till nästa lopp :-) Oavsett måste hon bli svår att stå emot på lördag!