Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 1010 ggr
demon_sid
0

Vilken KUSK ?

Har ni svårast komma rätt på?

**Kan säga att B GOOP . Kommer man aldrig rätt på . Snarare fel.!!!!!

Kan räkna upp 1000 Bad beats stories som det heter i poker men orkar ej bli påmind om alla spel man losat på när man spelat på han eller inte spelat . Eller ändrat spik till JUST B GOOP.

MVH fredda**

Rickard007
0

Överlägset Jorma Kontio, har aldrig vunnit en krona på honom.

Bertil
0

Tommy Hanné har jag vunnit massor på genom att inte plocka med honom.

mvh
Bertil

Nijo
0

hur då bertil? senaste åren kör ju Tommy nästan aldrig och han har nästan aldrig en häst som är tippad favorit……svårt att se hur du kan ha vunnit mycket pengar på det.

Men jag får nog göra Demon_sid sällskap vad gäller björn goop,,,,verkligen stora problem för att vinna pengar på den kusken. Spikar man så förlorar han genom dålig häst eller kör fast sig och spelar man inte så vinner han lätt.

Rickard007
0

#3, Vad tänker du med? Genom att ta bort en häst, blir radantalet mindre och således kostnaden, trodde jag du visste eftersom du är uppfödd med trav.

Nijo
0

ja, men vad kostar det att ta bort 1 häst? väldigt lite och sedan Tommys hästar oftast är streckade på ca: 10% så är det inget märkvärdigt alls. Särskilt när han sällan har hästar till start.

jag spelar i stort sätt aldrig sjunesson, men inte ens han kör bra och tippade hästar särskilt ofta, inget märkvärdigt att lämna han utanför kupongen. Han kör dock MYCKET mer än tommy hanné och har oftast bättre och mer tippade hästar i loppen.

Men kör han euro staro crown nästa gång så får jag väl se till och ta med hästen……..

inte har jag tjänat några pengar på att lämna sjunesson utanför kupongerna trots att han MYCKET sällan vinner travlopp.

demon_sid
1

JIM Frick är juh standard avslag , men nu när man tippar joker kostar det inte mycket att ranka in han på 7 Poäng då kostar han knappt ngt istället för ta med han på ett matematiskt system. Han har enligt en kompis på Travcafet ej vunnit på 171 rikstostarter….På Lördagen då…..
Jag säger ej att fricken är KASS, men på v7 räcker han ej till med eget material….Skoja med hanna och SA pappa får låna ut ngn häst så han med får showa i vinnarcirkeln Cool ASSÅ jimmen….

Rickard007
0

#6, Så sant. Spelar aldrig Frick.

Flywithme
0

Bo Falsig o Sjunnesson är de som jag brukar lämna utanför… Skulle jag någon gång få för mig att spela på dem är det för hästens skull i så fall!!

demon_sid
0

Sjunne var dt spelvärde på för 4 - 5 år sen . Nu är han ej lika het som då. Kunde ta med han som skräll då men nu njae…

Nijo
0

Frick vann ett V4 lopp i fredags tror jag det var,,, gav 7ggr pengarna och jag+en annan ropade ut han som bra spel i butiken och lirade själv. En storlirare där som vägrade spela och inte hade med han på V4 elr LD, varför? jo pga kusken!

Tråkigt när han hade kunnat vinna ganska fina pengar, LD på 22ggr pengarna(mot storfavoriten), Vinnare 7.5ggr pengarna och V4 på 3000kr där 2 stora favoriter vann och 10% are i sista.

Visst vinner han inte på v75, men det är just pga han inte har hästar till det och han kör inte så värst mycket heller tycker jag, annars precis lika bra som vilken annan kusk.

ockenen
0

Olle, 64, slösar jag inget bläck på numera, fast det var väl egentligen inte frågan…

Stefan Söderkvist är en hyvens kille som jag sedan länge håller tummarna för i loppen. Men jag har en viss förmåga att tippa finskt när han är favorit och garderar onödigt mycket, medan när han skräller (vilket ju händer titt som tätt!) har jag missat att läsa på. Nu kommer jag att hålla tummarna för Bowling Inferno på söndag, men jag spelar säkert någon annan, i vanlig ordning…

Travel
0

Tar alltid bort Ulf Ericsson pga att han gjorde den sämsta styrningen genom tiderna med vår häst. Har inte ångrat det ännu. Enda gången jag av misstag hade med honom då vann han :-)

Rickard007
0

#11, Jag gillar Stefan Söderkvist med, absolut! Nu på söndag tror jag inte han är helt golvad med Bowling Inferno heller, om tempot hålls väl uppe (vilket chansen är relativt stor till) så kommer han avsluta vasst antar jag. Superskräll!

#12, Hahahahaha :) Men när han vann med Mi Victor 48 ggr på V75 hade det vart roligt och spelat han ;-) [Var väl iofs före Travel Ås styrningen]