Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 486 ggr
ThomasH
0

V75-7 Jägersro 1/9-07

**

V75-7. DD-2. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Beddinge Boy - Nordström P 40d51 11,9a
2 Total Rigas - Persson H K 01102 12,6a
3 Nicolas Cake - Persson S 2d034 12,1a
4 Ian Rush* - Sundberg H-O 11113 12,9a
5 Wiss Night Hawk - Uhrberg T 16531 13,4a
6 Capricorn Label - Takter J 01060 13,8a
7 Zoccer Mickey - Jansson T 2d225 13,3a
8 Crowns Diamond - Goop B 04310 11,5a
9 Juvel Neo - Söderkvist S 04220 12,0a
10 Speeden* - Kihlström Ö 1d360 12,2a
11 Always Alluring* - Adielsson E 12010 11,6a
12 Grove's Ben - Olsson D 05320 12,5a

Rickard007
0

Öppet!
Juvel Neo tror jag en del på här, 10-20%? Andra motbud. Always Alluring, går dock i bäst med tätkänning eller? Nicholas Cake gick bra senast, trivs på jägers. Wiss Night Hawk, körs till dödens? Riskerar att bli nedspeedad? Goop valde Crowns Diamond, bortlottad? Favorit blir?

Nijo
0

Tror ganska mycket på Nicolas Cake och även speeden.

Nicolas Cake är nog i sitt livs form nu, sett underbar ut i de senaste loppen och kommit som en raket,,bra spår nu och sk anog ha en fin segerchans om han fungerar eller inte bli bortkörd av kusken.

Speeden är loppets bästa häst, tveklöst och är han bara i någorlunda form vilket jag tror då han borde gått framåt mycket med senaste loppet i kroppen, så är det en ganska bra segerchans med hyfsat löpning.

Rickard007
0

#2, Visst var ju ute mot guldhästar senast och går framåt MEN från det läget är han knappast ett tidigt, bud iofs med Örjans sjuka flyt just nu så vet man aldrig men. Men jag håller nog en handfull hästar före Speeden, får knappast plats på systemet.

ThomasH
0

Always Alluring är bortglömd av spelarna, Erik på hemmaplan och hästen är bara spelad på drygt 8? %, för bra för att låta bli

Nijo
0

den dagen han fungerar bra bakom hästar och kan attackera bakifrån så kanske jag streckar han med dessa förutsättningar. Nu känns det som att det är 50% chans att hästen är fräsch och 50% chans att han inte ens kommer att bjuda till då han vill gå i sitt eget tempo för att prestera som bäst.

visst är 8% lågt, men att vinna i silver från spår 11 är mycket svårt,,,särskilt för en häst som inte fungerar bakifrån.

Flywithme
0

Tycker det ser ut att vara risk för att favoriten tar hem det här, Ian Rush.. Tror annars en hel del på Nicolas Cake här också, gått jättebra en tid o fått dåliga spår… borde vara nära toppformen snart, bara han håller sig i trav hela loppet igenom! Juvel Neo måste det lossna för snart o står på tur.. Capricorn Labels spurt vid vinsten senast var enorm… samma lopp igen???

Rickard007
0

Nåste smita in och säga att Unibet kan ha gjort en av årets största felsättningar, om inte det oddset sjunker drastiskt blir jag mycket förvånad.

Nicholas Cake 16.00 4.50.
Eller vad sägs om det? 5-6 gånger räknade jag med att man skulle få och tyckte det var rimligt med. Trots pank på kontot har man lyckats lira, sådana guldklimpar haglar inte bara ner.

MEn just denna vecka vardet sjukt mycket bra odds!
2.25 på Kastanjett plats. 2.60 på Herr Faust plats osv. osv.

Såå håll igång Steeefan!

Nijo
0

tidigt att komma med sådant uttalande, unibet kanske har gjort historians största klipp istället??? Många lirar väl nicolas cake och självklart sjunker värdet efter hand,,,,,men vinner eller platsar inte N.C så drar unibet hem mycket pengar.

kastanjett och herr faust är inte säkra på något sätt heller.

Annars är jag mycket överraskad över att Ian rush är så hårt streckad/spelad,,,,har inte visat ett skit i nuvarande klass, varit rent ut sagt dålig.

Rickard007
0

#8, Glädjedödare som sagt. De 3 är hyyypersäkra hoppas jag!

Håller med dig angående Ian Rush, mycket knepigt att den har så mycket streck på sig. Men det är ju bara att tacka och ta emot.

EDIT: Nicholas Cake har självfallet gått ned nu 12.75 ifrån 16.00 ganska stor procentuell minskning (Näst mest bara Ules Wilma som gått ner ifrån 150 till 100 vilket ger 33%.)

Nijo
0

ser ju ut som den går ner mycket pga hästen stod i högt odds, men satsar någon en lika stor summa på en favorit som tex Speeden så går den troligen bara ner 0.5ggr.

Rickard007
0

#10, Ser ut?  Men det är ju bara ta procentuell minskning.

demon_sid
0

Japp gissa varför den gått ned så mycket då……
JAG vet Oskyldig

Rickard007
0

#12, Hehe, är nog dock inte bara du som lirat, men är väl en av de många orsakerna. Jag själv har ju dunkat in en hel del ören också!

demon_sid
0

Nix, travtjänsten har spelat på den…..
Har en viskat i mitt öra….

Rickard007
0

#14, Haha okej. Då får man hoppas att de får rätt helt enkelt!
Men du själv med?

demon_sid
0

JO , men oddsen sjunker ej nu. För 4 år sen när jag spelade Justerades oddsen på plats under en tid iaf…..Men så är inget kul spela så ….Men hade ett jvla flyt då på unibet…

Jo jag la juh ut den i Åby slingan i gåt då lira jag ….

Rickard007
0

#16, Hehe nej men många bäckar små….