Analys av v 7
V 75 1 :
Ruskigt öppet eller skit enkelt.
6 Nelli Viking sitter den i spets och får hållas där är det én ruskigt bra chans. Se upp för denne kommer säkert rusa igenom klasserna. MEN när den för 1a ggn möter hästar som tidigare varit med i V 75 med mera hårdhet….
2 4 5 7 10 har hårdheten ej nr 6 har. Men den har Takter.
V 75 2 detta lopp vet ej jag ej ens vilka som står på 4 ben i starten.
V 75 3 : Till spets 3 Digger Crown slipper han Colombianen alltför tidigt borde han spåra enda hem .
V 75 4 : Lite av veckans clue tycker jag.
Jämnt streckat lopp kommer detta bli.
Vem tar spetsen `?
7 an Keeping Quality som sist höll strålande med kanonen Coolman Crown i Dödens. Spets och slut ?
Får den ligga ifred eller kommer 3 Simb Laika göra processen kort och ta spets och leda in i mål?
Var hamnar Noss Dream Ride ?
Får 5 Tango Hornline ett lopp på rulle eller måste hon upp i dödens och göra jobbet ?
Frågorna är många i detta lopp ..
Vad gör skorycket på I Have To Dance ?
V 75 5 : 2 RR Till spets ? Tryck en bit av 7 Black Gold vad händer sen ? Lås med dessa 2 eller gardera ? Vilka ?
9 Thunderbolt gått i tuffa sällskap hela tiden. 10 Elton Silvio sko ryck ….Kan vara succe eller kalkon 1a ggn…..
V 75 6 : Giften felfri eller inte ???????
Går den så vinner den väl med hela upploppet ludde är ej känd för spara på krutet inför hemma publiken vinner hellre med hela upplopet än tänker på finalerna på åby, bara han får visa upp sin häst för publiken…..
V 75 7:
Ian Rush FAVORIT ???????
Inte ens min "favvo kusk" Björne kör…..
Beddinge Boy tar spetsen ialla fall. Vem är först utvändigt ?
Laddar Björn en bit för krypa ned i rygg från spår 8 ? Med den herre vet man aldrig vad som händer…Btw så hoppas jag det blir tempo och att Nicolas Cake ej hamnar alltför långt bak 3 ytter och slipper dra upp spurten själv….Men men S Persson hoppas ej jag måste få in som krav i sista loppet…..Lägga hela potten PÅ Stefan Persson….
DÅ har jag hellre Örjan trots bakspår känns lite tryggare men denne HAR han vunnit V 75 ngn gng ALLTID uppskruten i media…
Lykka till….
28 Timmar kvar att plocka bort hästar på JAG brukar vara en mä
stare på att analysern 2 much!!!!
Man skall väl vara bäst på ngt att plocka bort hästar sista åren Thats Me =)
VAD TROR ni utdelningen blir denna vecka ?