Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 352 ggr
Rickard007
0

Svenskt Travderby 2007.

Vem tror ni vinner nu då?
Spår 2 är tydligen fruktansvärt dåligt, det var 27 år sedan någon vann där ifrån. Och jag kan säga att det inte vart dåliga hästar från dem spåren det sista heller. Tänk på det du Markku!

Min rank är nog följande:

Commader Crowe
Simb Chaplin
Vala Boko
Benny Palema
Bowling Inferno
Max Hugo
Marquis du Pommeau
Megamann Neo
Timetoosaygoodbye
Poison Composite
Loy Lavec
Baloo Nalan

**Fet stil = tipset
**_Kursiv stil = garderingen
_Understruken stil = Varningen!

Hannna
0

Jag får väl fortsätta tro att Simb Chaplin får sin revansch. Men håller såklart båda tummarna för den långklivade röde:)

demon_sid
0

Kul om det blir en strike…..

Rickard007
0

#2, Tror faktist lite med!! Om tempo så. Men annars chanslös.

Nijo
0

Totalt glömt bort megaman neo som såg lysande ut vid segern, örjan har börjat drömma om derbyseger kan jag lova.

Om Megaman lyckas sno åt sig spets så kan han mycket väl vinna.

Rickard007
0

#4, Hade den inte sett lysande ut hade det vart skandal. Lååångsamt tempo.

Flywithme
0

Bowling Inferno har verkligen utvecklats det sista… vore kul att se honom vinna även om det blir tufft… Stora favoriten är ju ändå Commander Crowe - Tror o hoppas att han tar hem segern. Kämpar kungen Max Hugo vore rolig om man letar skräll…får alltid tunga lopp… (Det är han o olganina)

Rickard007
0

#6, Påtal om Olganina, katastrofla igår? Sömntempo ju.

Flywithme
0

Ja det var vekligen ingen rolig syn… verkar inte orka något längre

Rickard007
0

#8, I alla fall inte igår, varvade på 17.0? I senaste starten sprang hon 13.7 från dödens väl? Kontrast.

Flywithme
0

nej hon får ju verkligen alltid tuffa lopp… jag skulle också tröttna på att tävla då!!!

Rickard007
0

#10, Så du springer på innerspår i tjejmilen alltså? CoolRäcka ut tungan

Flywithme
0

Nej jag springer lugna bakvarv runt huset hemma!!!CoolFlört

Rickard007
0

#12, Med eller utan openstrech?

Flywithme
0

Ja orkar jag inte sista varvet kan jag ju alltid kila in farstuvägen istället… blir ju faktiskt en genväg..

Undrar vilket håll som är bakvarv på mitt hus egentligen.. måste väl vara det rätta (som klockan) eftersom man kör travlopp baklänges mot klockan sett… Hm vilka funderingar man har… borde nog sova!!!

Rickard007
0

#14, "Undrar vilket håll som är bakvarv på mitt hus egentligen" Hahahahahahahahahaha kommentarer överflödiga. Cool

Flywithme
0

ha ha ha … ja jag sa ju det… vilka tankar man får… kan nästan se mig själv springa där…baklänges, med bomull i öronen!! ha ha