Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 357 ggr
demon_sid
0

Avslag V 75 4

Rickard007
0

Keeping Quality streckad på 36% (precis över din gräns) och det är ju oerhört mycket tycker jag. 7-8-9% är mer rimligt.  Vunnit 1 gång senaste 19 starterna.

Nijo
0

lagom med streck tycker jag,,,,bra spetschans och gick mycket bra från just spets senast då det blev förlust på linjen mot coolman crown.

även en häst som har bra stam och alltid ansetts vara lovande med fin kapacitet.

Nijo
0

såfall ger jag helre avslag för i have to dance med streck på 37% också. Bakspår på v75 är svårt, ingen häst i toppform heller direkt.

Rickard007
0

#2, Vad spelar det för roll vilken stam den har efter 24 starter, då lär man ju vet hurdan hästen är och då hjälper nog inte stammen så mycket här.

Nijo
0

stamen kan vara ett bevis på vilken kapacitet hästen har vilket är viktigt att komma ihåg när den börjar prestera bättre som keeping quality har gjort på senare tid.

Hon har alltid visat stora fartresurset och nu har det börjat lossna, kan mycket väl vinna detta från spets.

Rickard007
0

#5, Jojo men ska man alltid spela Loggia då bara för stammen då den är ett ultralik?

Nijo
0

som sagt, hästen har ju inte visat något……….läs istället för att komma med dumma kommentarer!

keeping quality visade bland annat senast att det börjar lossna då hon gick bra i spets och förlorade mot en mycket bra häst på linjen.

Rickard007
0

#7, "förlorade mot en mycket bra häst på linjen" hade hon loosat med 2-3-4 längder hade jag trott på henne mer. Tyder på att hon viker ner sig för lätt,.

Nijo
0

eller kämpar och försökte att vinna???

demon_sid
0

Rikard har du sett loppet ?
Kolla det igen i lopp arkivet är du snäll…..*Vad som händer i slutet vid mållinjen…*

Rickard007
0

1 vinst senaste 19 och 35%are. Nej tack!