Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 326 ggr
demon_sid
0

AVSLAG V 75 7

Rickard007
0

Ian Rush. Just nu favorit på 57% blir väl dock 2:a handare sedan men det är riktigt riktigt överpsleat, helt orädd för denne.
Blir 40%? 10% hade vart lagom.

Nijo
0

håller med

Rickard007
0

#2, Hoppsan! Bara för det krossar den väl allt ^^

ThomasH
0

Då gör jag ett avslag på favoriten. 56 % på Speeden med mycket tveksam form och bakspår

Rickard007
0

#4, Ville inte ge 2 avslag ;-) bara väntade på att någon annan skulle göra det. Tror inte på den heller.

Nijo
0

vill jag nog säga är en av de mest streckvärda spikaraltenativen i omgången.

Han har besegrat bättre hästar än detta från dödens och med dåliga lägen, 'även visat upp fartresurser och kapacitet som kommer räcka väldigt långt även i guld och kanske ännu större lopp i framtiden.

Skulle säkerligen behöva 1 lopp till för att hitat den riktiga toppformen, men såg lysande ut senast och går framåt med det loppet i kroppen.

Nijo
0

detta är en av de sämre silverdivisionerna på länge, speeden bör ha bra chans om någorlunda form och lite klaff.

Rickard007
0

#6, Såg det mot Klöver Kung för ett tag sedan, skandal då.
#7, Kanske ingen kanonklass, men däremot riktig öppen och spelvärd.

ThomasH
0

3 vunna lopp å 18 starter de senaste två åren, nja, detta är en överskattad häst. Med tanke på det klena motståndet så tror jag att Erik ska ses med stor chans, trotts spåret med Allways Alluring. En avkomma efter Balance Image kommer inte att hävda sig i Guld!

Rickard007
0

#9, Håller med dig. Men jag har fått för mig att AA går bäst med tätkänning stämmer det?

ThomasH
0

Ja, men mot detta motstånd så vet f..n

Nijo
0

AA går enbart med tätkänning, tror han har gjort 1 elr max 2 bra lopp bakifrån under sin karriär i sverige, tur?

Speeden kommer nog hävda sig i ännu bättre lopp än guld skulle jag tippa med tanke på det han har visat under året.

blivande elithäst skulle jag tro, gäller bara att få ordning på travet i svängarna så verkar det tveklöst finnas kapacitet till att vara med strax under eliten i sverige.

Starten mot klöver kung var urusel, men alla har väl rätt till en dålig dag på jobbet? har sätt betydligt bättre hästar göra betydligt sämre lopp än det.

Rickard007
0

#12, Jo det har man väl men han måste ju ha en av sina bästa dagar på jobbet för att mosa detta gäng. Njae, överstreckad!!

demon_sid
0

Ian Rush är väl 1a avslagt iaf….
Sen speeden som många säger skall väl ha ett lopp i kroppen. MEN jag tänker ej åka på den iaf så den åker med om jag garderar….

3 9 tidiga här

Tiger82
0

#12 Då blir väl detta tredje:)

Men täcker ändå upp bra här med 3,4,5,6,9,10,11

Rickard007
0

#14, Mycket rätt Demon. 3+9 är chanslåset i omgången :)

demon_sid
0

NEJ RICKARD det vart spik på 9 an i sista JAG är väl dum i huvve men magen sa det OCH DEN har blitt stor på slutet!!!!
För mycket oxfile istället för havregryn och knöcke bröööö

Rickard007
0

#17, Hehe, jag tror då mest på Nicholas Cake.