V75-5 Jägersro 1/9-07
**
V75-5. V3-3. Tvilling. Auto.
1640:
**
1 Some Gold - Kihlström Ö 31056 14,1a
2 Rutger Raket - Goop B 11102 13,4a
3 Partner Ås - Uhrberg T 21300 12,7a
4 Bilbo A.U. - Söderkvist S 10130 13,3a
5 Viking Crown - Nordström P 04111 13,4a
6 Wiss Nickolina - Svensson C d1126 12,9a
7 Black Gold - Jansson T 04111 12,5a
8 Nesmile Will - Persson H K 24214 13,0a
9 Thunderbolt - Untersteiner J 04532 12,4a
10 Elton Silvio - Untersteiner P 11113 13,9a
11 L.A.Avenger - Jönsson J 14506 14,4a
12 Flo Code - Takter J 22414 13,3a
Rutger Raket blir stor favorit antar jag, jag lär gardera. Han får allt vinna ett lopp innan han ska spikas igen..
Motbud är väl, Elton Silvio, Thunderbolt, Black Gold och kanske Bilbo A.U som är pilsnabb bakom bilen?
Men så tänker man efter igen, de främsta motbudan har ju dåliga spår. Kanske är en bra spik ändå? Men 80% är inte aktuellt att spika till.

Är ej Bilbou en seg rackare ?Som skall ha lång lopp ?
nja,,, han går på det mesta. Är hyfsat snabb ut, men här kommer han satsa på att få med sig pengar hem,,, inte i närheten av de bästa i loppet.
Kort distans = spik på rutger raket. Tror att han fungerar nu.
annars har jag stor respekt för Black Gold som var grymt fin senast, elton silvio och thunderbolt.
Men fungerar rutger raket så vinner han.
#3. Förmodligen, men det känns ändå inte riktigt säkert. Men i brist på andra spikar så kanske Rutger spikas ändå men 80% går ju gränsen alltså.
njae ja håller med dig rickard ja garderar Rutger vinst innan spik…
vinst innan? han har ju vunnit flera lopp……fortfarande obesegrad på kort distans också tror jag. Kom ihåg att senaste förlusterna har varit över 2140m och orsaker har funnits,, går framåt med lopp i kroppen nu också.
Rutger raket borde vinna och är troligen omgångens bästa spik.
#6, Tycker Rutger och Digger har precis likvärdiga chanser, sen är det upp till var och en och uppskatta dem. Jag spikade, i brist på annat.
Håller lite med Rickard, Bilbo A.U är bortglömd. Nu sitter dessutom en bättre kusk i vagnen, glödheta Stefan Söderkvist och 4 % är skrattretande
#8, Åke har en del luringar denna vecka som Stefan dock kör, vilket gör att spelvärdet ökar en aning. Rankar väl Bilbo 4-5 där någonstans här. Thunderbolt, Rutger och Elton kommer ju självklart före.

Kolla omsättningen på vinnarspelet på detta lopp o jämför med andra..
#10, Herregud 6-7 gånger mer än dem andra ungefär… Varför?