V75 funderingar
Jaha, strykningar på Black Gold & Crowns Diomond.
Frågan man ställer sig är om Rutger Raket & Speeden är stenklara nu??
var crowns diamond ens ett motbud till speeden? hehe, inte ens chans i världen från spår 8.
Rutger raket har väl fortfarande bra segerchans, lite bättre än innan.
Speedens segerchans är lika stor/liten som den var innan i stort sätt.
#1, Den är ju störra såklart, hoten minskar :)
Här är mina sista minuten drag till dagens V7:a….
V75-1, Tror att vinnaren är någon av 6 Nellie Viking eller 7 Superior Dust men måste varna för 4 Call Me Manama
V75-2, Ett öppet lopp men här finns vinnaren på bakspår, jag tror stenhårt på 11 Staro America, kuskplus och hon satte rekord i sista starten….RENS!!!, vill även varna för 6 och 8 som är riktiga skrällar
V75-3, här spetsar 2 Digger Crown och saken är därmed klar!!.
V75-4, Här har jag feeling för 5 Tango Hornline, men ett öppet lopp och det krävs ett antal streck. Varning för 2 Noss Dream Ride.
V75-5, Är 2 Rutger Raket så bra som alla tror, nja jag tvekar en anings och tror mest på 9 Thunderbolt.
V75-6, Här vinner en felfri 4 Gift Kronos men som sagt det saknas inte motbud, första motbudet är 3 Herr faust men måste även varna för 10 Lass Formula och 8 Rydens Wesper, kanske även 7 Furio Diamant
V75-7, Ett halvöppet lopp men jag tror att 4 Ian Rush är vinnaren, finns dock motbud och måste varna för en duo som kan skrälla, 3 Nicolas Cake och 9 Juvel Neo. Korsdarget heter 12 Grove's Ben som kan bli smaskigt bortglömd….
LYCKA TILL!!!