V 75 systemet
Jag har fått feellinen Nr 9 Juvel Neo nu är iordningställ och Åke Svanstedts HÄSTAR går som tåget just nu. 2 Segrar förra vecka på V 75 och en massa segrar i veckan. Plus Stefan Söderkvist som kör när Åke får sitta i buren är en BRA ersättare.
Sedan spelar jag i stoloppen med Utgångar. I Lopp 2 Har jag gått på KUSK i form nr 2 Cindy Hall Och **7 an Down Victory Lane.
Lopp 4 a Utgångar PÅ 1 Kastanjett ruskig näst senast på Jägersro (SHJ) Torbjörn Jansson kör åt stig h. 3 Simb Laika SKA visst var aklar sägs det men vad är klar i STO LOPP? Speciellt när favvo kusken B Goop kör…Sedan min Vinnare i Loppet 7 Keeping Quality Spets och slut Jonny ?????
**
Jägersrotrav 35 2007-09-01 V75
Avd
Ordinarie
Reserver
1
2 3 4 6 7 8 10
9 1
2
1 4 5 6 8 9 10 12
2 7
3
2 7 10
8 3
4
1 3 7
10 5
5
2 4 10
9 1
6
3 4 6 7
1 12
7
9
3 10
6048 rader * 1 * 0,50 kr = 3 024,00 kr
2007 0F8A 4245 8AA9 9118
1 september 2007
Avd
Ordinarie
Reserver
1
2 3 4 6 7 8 10
9 1
2
2 7
10 4
3
2 7 10
8 3
4
1 2 3 5 6 7 9 10 11
5 11
5
2 4 10
9 1
6
3 4 6 7
1 12
7
9
3 10
4536 rader * 1 * 0,50 kr = 2 268,00 kr
2007 4FCE 6485 AEA9 9118
1 september 2007

Jag gav systemet en 1 som start så kan det ej gå åt hvete!
Kunde ej klistra in ramen…
SKall dra och bada med sonen nu så jag ser det 18.00 Men när man lägger ut system innan är det ngt som heter forumets förbannelse…
SÅ om det ej vinner nu vet ni varför jag ej lägger ut systemen i fortsättningen….
Ett riktigt LYCKA TILL Sir Demon Sid!
mvh
Bertil

Vi får hoppas jag är sir…
Vad tycker du om spiken då….=)
Den flöt fram . Åkes stallform Körning osv. Svaga favoriter med. Speeden kommer alla skrika ut men jag tror den behöver ett lopp. Sen lyxstrecket på Scarlets Ainio. Tig Med Dream leader till slut. Tog bort nr 9 istället
Nu skall jag åka och bad amed lillen så man kopplar av. Har varit en del trav denna vecka somna 05 imorse.
Thunderbolt inte med på 4 :/
Vågad spik på Juvelen!

Du hann precis lägga in denna slinga innan mig.. mitt lilla bidrag
- 2 3 6 10
- 2 4 12
- 2
- 1 2 3 5
- 9
- 1 3 4
- 3 4 6 9 10
Tufft spikval…jag plockade Allways på Spikmästaren och har hela sju bävrar på ett litet kvasisystem
1: 7-6-4-10
2: 4-10-5-9
3: 2-6
4: 10-9-2-12-4-8
5: 1-2-10-5-4-3
6: 4
7: 11-10-9-3-6-1-5
reduc. 80%
DEMON SID, BJÖRN "SKRÄCKEN" LINDER……
Du har inte med 11 Staro America på 8 hästar i V:75-2. 5 Tango Hornline i V75-4 och inte 9 Thunderbolt i V75-5 och väldigt tunnt i sista V7:an… NJA!!!!!
Men visst, Juvelen kan absolut vinna och jag önskar dig all lycka!!!

Jag testar att inte publicera pga forumets förbannelse eller vad det nu hette… :)
Här mitt system…. Pengar vill vi ha, därmed bort med Rutger!!!
Avd
Ordinarie
Reserver
1
6 7 10
2
2 11
3
2
4
1 3 5 7 9
5
9
6
1 3 4 5 6 7 8 9 10 12
7
1 2 3 4 5 6 9 10 11 12
3000 rader * 1 * 0,50 kr = 1500,00 kr
2007 8D06 E083 A625 XXXX
1 september 2007
Snygg dubbling Lars!
Verkligen!
mvh
Bertil
För att inte tala om spiken!!! fyfan avd synd att du åkte på ERIK fanskapet.
Jo det är sjukt att man inte kan få 7:an men Colombian var så in i Helv.. bra och därmed är man besegrad. Men med lite rysare nu på slutet kanske man kan få igen lite stålar!
Klart + ändå Lars.
Mitt system var inte bra men hade en slags plats raket som hade gett mig ca 500:- (som är jäkligt mycket för en pank jäkla tonåring för tillfället). OM Nicholas Cake hade tagit platsen, var ju jättebra som fick dra tåget i 3:e spår ett tag, Takter helvetet smyger i halvspår och sedan ligge rhan ju 3:a på upploppet men blir upphunnen av Speeden och Örjan jävla Kihlström med 0.5meter kvar.
Att man alltid har IDELIGEN otur, sanslöst.
EDIT: Det kan inte vart en av dina bästa lördagar i dett liv Demon Sid.
Nicolas cake var dålig och inget annat, fick ett mycket fint lopp och kunde absolut ingenting.
förklara på vilket sätt du hade otur richard? Nicolas cake blev besegrad av hästar som fick sämre lopp.
Annars var det mest kul att se colombian necktie vinna, särskilt sedan både jag och Thomaas snackat upp hästen här. Men du har väl någon ursäkt där också richard????
#15, Du är ett skämt. Han fick ju tåga först i 3:e efter såpass rutinerade kuskar som Takter bl.a. kör i halvspår. På upploppet nosas han ut av Örjan som var så klar enligt dig TOMTE TOMTE!
Verkligen inte, C.N var grym men jag står för att jag har fel men det gör INTE DU.
Finns bara en anledning att man varit så tyst på denna sida under lång tid…. och nu när man åter igen kommer hit är det exakt samma surr. Nijo som aldrig verkar har ha fel och i princip aldrig kan se sin överman i tippandet. Man jag vet ,,han har fel, lika många som oss andra och de känns otroligt skönt, Man kan bara hoppas att han inser det förr eller senare…..
Keep up TIF polare!!!
Nästan 9 lax plus..känns ok , Men ändå surt att man aldrig kan få 7:an. Men det är nya lopp imorgon….
Keep up!
#17, Sant.
#18, Det är inte fy skam! Grattis även om jag förstår att du inte är helnöjd, men vad ger 7an om Digger vinner? 200k? Såg ju klart ut i sista sväng.
stabilt LarsM, de första två loppen hade du ju väldigt klart för dig och 6ggr pengarna är ju ändå en bra "dagsavkastning".
mvh
Bertil

Bara inse var ej min rad denna gång.
Man läser på för mycket.
SEN kan jag säga att en kompis till mig som JOBBAR på travnet som SA ATT Södervall ej var positiv till denne. Lät bäst på 7an .
Sedan örjan i 1a har ej vunnit på 2140 Trodde mest på 6 an och 10 an . Hade fått väldigt positiva vinkar på Nellie V AV ägaren.
Sedan trodde jag ej Highlitre S skulle komma ut. T>hunderbolt tog jag bort i sista sekunden.
Juvel Neo trodde jag hade gått frampt med loppen. *
Trav e Trav bara spotta i nävarna och komma igen.
nu förstår jag verkligen inte varför jag får kritik? vad har jag yttrat mig om som är fel? eftersom richard är så angelägen om att hitta på ursäkter och skylla på otur så är det inte mer än rätt att han får kritik för sin analys då.
Nicolas Cake får rygg på uhrbergs wiss night hawk under större delen när han går på, han går ensam i 3.e spår i max 100m och är det för mycket begärt så är det bara ett dåligt spel, som jag nämnde innan så hade även jag spelat hästen, skillnaden är väl att jag inser felet i spelet vilket richard inte kan. Det är överpace i loppet där täthästarna stannar totalt medan N.C legat och tagit det lugnt 4.e utvändigt.
Nicolas Cake blir bland annat besegrad av en häst som sitter sist i loppet, vad har det sedan med saken att göra att det är den häst som jag rankade 1.a? Sedan av just hästen som går ensam i 3.e spår längst av alla! du borde nog kolla loppet igen rickard!
Men vad vet du om det LarsM? du KANSKE borde veta vad du pratar om innan du ska kritisera mig!
#22, Eller du som borde veta vad du pratar om innan du kritiserar andra?
men jag har ju inte fel unge påg, sluta skylla bort dina spel på otur och inser att hästen inte var tillräckligt bra! jag spelade Nicolas Cake också, men varför kan inte du förstå att han inte var tillräckligt bra?
Han får rygg på wiss night hawk i 3e spår ganska tidigt efter ett lopp i överpace, sedan in på uploppet kan han inte ett skit med just wiss nigth hawk går fram och vinner när HAN har gått först i 3.e spår.
LarsM kan gå och gömma sig i sin lilla håla istället för att göra mig sur, det är kanske just på grund av sådana som dig jag skriver som jag gör?
#24, Nah men inte fan är det tur att torska på nos varenda jävla dag. Idag ett spel - plats på Jodas Julia, SJÄLVKLART 4.a.
Enligt LarsM's presentation bor han i Stockholm, det må jag säga vara en stor håla.
Inte det vi diskuterade rickard, nu tog du upp ett helt annat ämne med en anann häst och att du inte har tur.
trött på att höra sådant skitsnack, nästan alla som förlorar skyller på att dem har otur. Gör man ett dåligt spel så gör man, spelar du en häst som ska vara 3.a och den kommer 4.a så är det ju inte tillräckligt bra?

25# Rickard . Ett visdoms ord bara…Spel går i vågor ena månaden är du på allt andra är du fel på allt. Jag hade en jvla rusch mellan september och April . Sedan Maj i år har jag bara fått suttit in pengar PÅ unibet. Många hästar sitter fortfarande FAST och kommer 4a.. Men har man en strategi ordnar allt sig till slut.
(Det ) Enda då som det hanldar om är ordet Money Mangement ej spela för över dina tillgångar så det blir ett spel missbruk istället…
**Du anar ej hur mycket vinst jag losat bort . Men jag är ej orolig den dagen jag har lite stolpe in tar jag tbx insatserna är dubbelt så=)…
Trav e trav. Den som ej inser detta skall ej spela om pengar.**
#26, Naj men visst Nicholas Cake var inte tillräckligt bra uppenbarligen för han blev ju utnosad på linjen.
Men vad är otur för dig då?
Det tycker i alla fall jag är otur OAVSETT vem spelet gäller.
Såg en kille som hade gjot ett 72 raders igår och spikade Capricorn i sista och fick 6 rätt, Capricorn var 2:a….Hade fått en mille, det är vad jag kallar otur.
Flywithme gick ifrån sitt tänkta spel och loosade 50 000 på det, det är vad jag kallar oflyt.
Jag spelar en häst på plats som blir 4:a, det är väl knappast tur? I synnerhet då den går snababst av alla när den fick fritt.
Mina platsspel är alltid 4:a numer, det är inte heller tur tycker jag, men du verkar ha en annan syn på det hela?
#26 Ditt eget skit snack då, när du torskar BORTKÖRD varrenda gång aldrig dåligt påläst eller fel analys

Rickard Vad är otur ?
Ja du jag har spelat i 20 år så jag ÄR GANSKA luttrad….
SÅ det är som i en fotbolls match ena halvleken har du MED vind andra motvind!
Jag har haft turen vinna med EN läpp när jag satt 3 x 330 tusen PÅ Gismo Bögh Mot Harlan Strömline i Jan 2004 . Då kom all MIN jvla otur tbx SEN dess har jag ej ältat ngt. Gått vidare och tänkt otur nu så har jag tur sen igen=)
#29, Sådär ja :)
hur är det otur? capricon var inte nära seger, han spikade fel häst och så enkelt är det.
FLywithme gick ifrån sitt spel och vann inte 50 000kr, hur många gånger har man inte hört det? typ 1 miljon, hur är det otur då hon valde att gå ifrån sitt spel, är ju ett val hon gör.
Att spela en häst som kommer 4 och måste vara 3.a för att få plats är ju bara ett felaktigt spel, antingen var hästen inte tillräckligt bra eller så tog inte kusken till vara på hästens möjlighet tillräckligt bra, men du spelar trots alls på ekipaget.
ska jag skylla på att jag hade otur idag när min häst galopperade som jag lirade? nah, var ju bara ett dålig spel, bland annat för att det var en amatörkusk som jag lirade, sedan lirade jag en häst som satt fast med krafter kvar och blev 4.a i mål, varför? för att kusken körde sig fast, men det ingår ju att spela på hela ekipaget.
samma dilemma imorg i v65:6 då det är ett tösalopp, ska man våga spela?

Njae nijo NU tycker jag du diskuterar lite konstigt ialla fall.
Vissa hästar kan väl hamna fel och så?
Utan att det är ett dåligt spel ? ? ? ?
Har du aldrig sett löss komma 3a som fått ett kanon lopp och hankar sig fram när en i dödens kroknat och tar med sig ledaren?????
Den invändigt får "turligt " luckan?
#32 CAPRICORN LABEL var ingen dålig spik hästen måste vara sjuk , suttit fast två gånger på raken johnny styr på 800 kvar och det gör han aldrig om inte hästen känns som en vinnare
#33, Uppenbarligen har han inte det.
#34, Sant.
jo, om han är rädd för att Kari ska döda han som fastlåst.
Capricon har egentligen inte visat mycket i nuvarande klass, förutom den spurtvinsten han hade för ett tag sedan.
Demon_sid: det finns 100 tals variabler som påverkar ett travlopp, ska man analysera om det är tur eller otur så finns det alltid något att skylla på som otur. Jag förstår era resonemang till 100% men ska man skylla på otur hela tiden så är man den perfekta spelaren som egentligen borde vara rik om man inte haft otur precis alltid? Annars finns ju kommentaren "hästen förlorade och måste vara sjuk", otur att jag spelade just den hästen?
#36, Hehe men jag skyller inte på otur varje gång heller. Klrt att det inte är flyt att ens häst är sjuk.

36 # TTur och otur HÖR till trav enligt mig. Har du ej turen vinner du ej heller. DU KAN ALDRIG ANALYSERA 7 lopp klockrent?
Har du ej turen vinner du ej stora slantar. En storfavorit kan galoppera i loppet ELLER hur ? AV 100 olika saker. "Finns ett uttryck som heter "Hästen blev störd ?
Oavsett det är en Bra eller Pelle Johannson från Attmar som kör eller hur ? ? ? ? .
ASSÅ ena ggn har du otur din galopperar SOM KLAR ?
Var de som SPELADE MIN NARKISSOS På solvalla helf fel ute i sin analys när den galoppera som KLAR med hela upploppet ? DE hade ej otur ?
DE Borde spelat Boden hästen som var en 1 % are FRÅN spår 8 a i en final…Har du kollat STATISTIKEN hur många som vinner ett lopp från spår 8 2140 om MAN nu skall tänka på allt inom travet som du svara Nijo!
Andra ggn har du tur att just den galopperar som måletta och du får tillbaka turen oturen eller vad Fn den heter…
Nijo Sen vill JAG poängtera med ATT DET är ej människor vi pratar med som kan säga DU jag har brunst etc ….Eller att den är lite dålig i vänster fram och springer sig halt i loppet osv…

#36 Capricorn Label kvalade igår in till sin femte silverfinal iår!
#39, Hehe dags att kliva upp i guld snart då kanske?
Samtidigt vet de om som spelar Min Narkissos att hästen travar dålig och risken för galopp finns hela tiden.
Jag spelar inte på tur och jag skyller inte på otur om jag förlorar, så enkelt är det.
men jag förstår ditt resonemang Demon_sid, dock har det gått från något litet till något stort för ingenting nu. diskussionen gällde såvidare Nicolas Cake hade otur som blev 4.a och inte 3.a
#41, Och det var med en hårsmån att han blev 3:a och jag således 500:- rikare vilket hade varit mer än nice.

Nijo du skrev så här det jag reagera över :
Att spela en häst som kommer 4 och måste vara 3.a för att få plats är ju bara ett felaktigt spel, antingen var hästen inte tillräckligt bra eller så tog inte kusken till vara på hästens möjlighet tillräckligt bra, men du spelar trots alls på ekipaget.
ska jag skylla på att jag hade otur idag när min häst galopperade som jag lirade? nah, var ju bara ett dålig spel, bland annat för att det var en amatörkusk som jag lirade, sedan lirade jag en häst som satt fast med krafter kvar och blev 4.a i mål, varför? för att kusken körde sig fast, men det ingår ju att spela på hela ekipaget.
Japp JAG lirade med PÅ Nicolas MEN i trav kan man inte alltid vinna bara ta nya tag och komma igen och ej spela över sin budget.
Sista ordet från mig nu i denna diskussion!
NU Skall jag ägna veckan åt bättre res på Lördag!
Kan ej vara så svårt.
Plus det roliga i Solvalla loppet var just :
Kolla vem som kom 2a
JO Closed Case så klart Simb Skyrocket vann loppet jag mena.
jo jag förstår, men delar inte samma uppfattning i ämnet.
Peace

#40 Han blev kvar i silver länge i och med klasshöjningen i mars, hade väl 800000 på sig i första silverstarten i januari. Alltså behöver han tjäna en 700000 från och med den starten för att komma upp i guld. Och det har han snart gjort.
#45, Ja precis när de höjde ifrån 1.2 till 1.5 blev det ju lite skillnad.