plats spel östersund
070904, Östersund, lopp 7
plats
Evan Frontline
3.35
070904, Östersund, lopp 8
plats
Quebec
3.65
kör följande spel på unibet, är ett chanstagande där jag är medveten om att det kommer att krävas klaff, men det är bra hästar i bra form med bra lägen där favoriterna riskerar att få tunga lopp från sämre spår.
Evan Frontline gillar jag men tror att han får det svårt mot DJ Seabrook och Pirat Copy, lycka till Nijo
mvh/Thomas

Ja har den formen den hade en gng i tiden borde den sitta…
Säger som Goops Trav e Trav….

Bara nya tag. Tyckte Östersund kändes för långt ifrån. Såg inga roliga hästar heller kolla PÅ Cobol Man men den kom 4a såg spåret så jag lira ej. Vi få
r ta hem det på Solvalla imorrn får läsa på lite. Men fricken ser väl ut och kunna ta en plats i ngt lopp iaf….
nja, mitt fel var väl att jag ryggade travronden på enna tipset, quebec som är en häst jag aldrig sett. Evan frontline galopperade igen och får det inte att fungera, tråkigt.
får väl ta och börja lira safety spel imorg igen.
annars får man väl sätta v64.an igen:)
Vi tar med oss att Robert Bergh hade god utdelning.
mvh
Bertil

Japp Bergarns hästar kör som i trance ibland…
Undra fall han har många kusar till start på lördag…
Whos in charge strul häst som blir lågt rankad…Mumma…Sko ryck Hästen är väl upp och ned men, på stallform och kusk form idag så…
Sedan fira väl Örjan en del framgångar på min grann bana tror jag 3 raka innan jag la sonen. Sen vann han väl ett till..
Hästen är här bara lira Örjan en tid fram över nu . Speciellt när han får hästar ifrån Norrlnad i framtiden på VALLA Då sitter han ej fast utan vinner ofta eller platsar med bra spår lopp 2…Iaf förra vintern ….