Nu är jag (tyvärr?) tillbaka.
Jag visste att jag skulle sakna det. Ni kan tycka att det är töntigt att avregga sig i 3 dagar men det blev ändå en liten paus för mig. Iom att jag är så aktiv annars. Visste ju att jag skulle komma tillbaka en dag. Eftersom jag lagt ut mina idéer och diskuterat fram och tillbaka i ca 10 månader här så blir det ju tomt… Såg ju att några ville ha mig kvar här och det tackar jag för, även om de negativa rösterna är större till antalet men jag vill ju diskutera någonstans så…
Angående mitt nick Rickard07 har jag inte glömt en nolla men det fanns tydligen inte (vilket är ganska osannolikt att det blir taget på 3 dagar "Rickard007" alltså.

Välkommen tillbaka:)
Åh nice ;D Gissade på att du inte kunde hålla dig borta, haha. Har varit lite dött.. Välkommen tillbaka! :)
Ett ytterst klokt beslut, Rickard!
Försök nu med mjukare språk, så kommer klagandet från min sida att upphöra!
Att du tappat en nolla i ditt epitet vittnar kanske om att du mognat en del ;-)
Skämt åsido, Välkommen…verkligen
Bertil
Kom ihåg nu att du börjar på noll i spikmästaren, eftersom min summering inte funkar nu när ditt namn inte stämmer exakt………………
Not!

Kunde inte hålla mig!
mvh
Bertil
Välkommen tillbaka Rickard
mvh/Thomas

#1, Ty.
#2, Jag gissade inte jag visste, men var nog nyttigt med en liten paus.
#3, Haha så när jag åter lämnar och åter kommer tillbaka och bara heter Rickard så är jag fullmogen alltså (tordes vara runt 21 års åldern enligt Nijo's hemmagjorda mogningssystem
)
#4, Haha jo jag visste att du skulle säga det!!! :)
#5, Amen, tack.
låt kriget börja…………..
haha, välkommen påg. Är inte direkt förvånad över att du bara klarade 3 dagar.

#7, Inte jag heller. Men för mig som är så aktiv så känns det ju som längre än 3 dagar.
(Ni ser trots bara en nolla så är jag fortfarande PÅG).

Rikard fick du mitt mail från zeno x ?
Om inte kan du få det av mig med.
Som sagt jag började sakna dig lite med ……
Hoppas du haft tid tänka till lite under uppehållet….
MVH Fredda

#9, Japp det har jag sett. Vadårå?

ok bra =)
Bara undra.
Som sagt välkommen tbx.
välkommen tillbaka rickard ja visste att du inte skulle klara o va utan forumet så länge haha 
Ok, Rickard, här med avancerar du från påg till kille, det har du förtjänat, hehe.

Kul att du är här igen!

Har du vart här o tjuvkikat dessa 3 dagar du var avreggad? :)

#13, Hahahahahah? Det är ju tidigare än vad du blev kille, ganska stort det här för mig jag klättrar ju på Nijos system!!
#15, Nah? Vadårå? Jag såg väl när jag kom tillbaka?

#16 hehe skojja bara! :) kul att du är tillbaks iaf!

Visste väl att du inte kunde hålla dig härifrån! Du måste ju göra allt för att försvara din titel.. ;)

#18, Haha "titel"?

då ska ja vara den enda som blir besviken på att R. är tillbax. liiite jobbig kille. måste man stå ut med honom när det gäller….
…att ta hem Spikmästaren denna gång. nu bir det ju tufft igen.
välkommen tillbax krappen.

Välkommen tillbaka!!

#18, Ah nu fattade jag! Spikmästaren ja.
#20, Japp otur fär ditt vidkommande i den tävlingen.
#21, tack.

Det är bra Rickard… att du tog ditt förnuft till fånga… välkommen tillbaka!!

#23, Och du är för rolig :)

Nja… har nog fått det från dig!!!

Han aldrig sakna dig då jag jobbat så mycket att jag knappt varit inne och läst. Dessutom så slipper jag ju ändå inte dig då du har mitt telefonnr :-)
Skönt att jag nu trots en missad omgång kan spöa dig i spikmästaren!