Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 399 ggr
Bertil
0

V75-6 Solänget 8/9/07

Lopp 9. V75-6. DD-1. Tvilling. Auto **1640:
**1 Fancy Remington - Olsson D 15221 13,8a
2 Lollys Star L. - Linderoth P 00011 14,5a
3 Irresistable - Lundberg P 42231 14,6
4 Focus Ås - Kontio J 11531 14,3a
5 M.T.Andrew - Eriksson H 10451 13,9a
6 All Tempest - Eriksson S 45211 13,7a
7 O'Brian Index - Östman J 12102 13,7a
8 Judy's Gill - Edin S 03111 13,7a
9 Cerruti Corleone - Eriksson U 10663 15,2a
10 Janitsjar - Ohlsson U 23144 13,5a
11 Arnie's Super Fly - Bergh R 21414 14,3a
12 Sea Falcon - Persson H 14102 14,1a

Rickard007
0

Enligt Nijo skall Irresistable vara snabb ut och därmed fin segerchans? 1640m. Blir annars till att läsa på lite.

Nijo
0

spets står mellan 3,4,5 med fördel irresistable

bästa hästarna är väl annars o'brian index och janitsjar.

demon_sid
0

Här kan veckans clue finnas…..

Bertil
0

Japp här finns en trolig vinnare ifall loppet gestaltar sig på troligaste sätt.

mvh
Bertil

Nijo
0

en häst som annars har kommit från ingenstans och verkligen höjt sig senaste tiden är lolly star L som också är ganska startsnabb, är nog med och gör upp om segern.

Flywithme
0

Fancy remington ska passas på läget… har gått riktigt bra på slutet.. form!!

Nijo
0

läget är ju inte bra? riskerar att bli fast invändigt.  Men bra form finns…..

Flywithme
0

Jag menar att läget är bra för att det blir ett inte allt för tungt smyg lopp… lucka i tid så!!

Flywithme
0

All tempest har bra form men - ? för distansen bara… lite kort!

Nijo
0

vad har jag missat? Varför är o'brian index så fruktansvärt lite tippad och spelad? Trodde han skulle vara en av favoriterna och ett spikalternativ, är rankad lågt på många ställen och lite spelad.

detta är ju en mycket bra häst som har besegrat bättre hästar än detta via hårda resor i dödens och det kan han göra nu också tror jag, såg fin ut senast som 2.a

Flywithme
0

det är sådana guldkorn man ska vara tacksam över att alla glömtSkrattande

brutalaccent
0

samma gäller väll Berghans häst i loppet Arnie´s Super Fly som är streckad på ca 16%. som man kan säga har varit ute mot betydligt tuffare motståndare än de som finns i detta lopp. avslutade bra i derbykvalet med maxutdelning bakom Simb Chaplin bl.a

Berghan har ju onekligen ett stall iform just nu. läget är ju bara för strist med 11:e spår i sprinterlopp.

Nijo
0

från spår 11 och kort distans så är 16% mycket streck på i stort sätt vilken häst som helst, ska krävas något enormt för att det ska bli seger och hästen måste vara mycket bättre än resterande i loppet.

vad jag förstått så har Bergh en bra häst, men absolut inte mer? får se hur det löser sig, bara till att gratulera om han vinner. Men på min kupong kommer han aldrig med på med dessa förutsättningar.

brutalaccent
0

han gick bra efter en månads vila näst senast då han svepte fältet och vann med många längder då med Björn Goop i sylkyn. men det är ju som båda vi skrev att förutsättningarna med spår 11 och sprinerdistans gynnar inte denna häst. hadee det varit medel så hade han varit med på min bong i alla fall. så bra tror jag att hästen är för att kunna vinna, men inte 2140 iaf.

Lollys Star L. har ju tänt till hos Robbans bror Hasse, vann mot rätt så bra hästar senast, dock efter ett perfekt lopp och en perfekt styrning av Hasse B. Per L upp nu, och jag vet inte riktigt hur den kusken kör, men hästen har ju chans på en spetsposition. och över sprinterdistans så skall det väl gå. det kommer iaf att gå utan skor på bakhovarna samma som sist(fel i programbladet) så det är en häst som är värd att streckas med sina 15% just nu.

dyltz
0

Ingen som snackar om Focus Ås ruggig i sista start och tydligen helt obrukad.

Min spik.

brutalaccent
0

#15 jupp! varit mkt bra på Boden i 2 raka nu i och med försök och final i Mäster Gustafs Pokal. finalen vart han ju bara bäst!

Tiger82
0

Tackar här Nijo för Obrian Index… Kolla hästen lite spela sen vinnare… 31,2ggr pengarnaSkrattande

demon_sid
0

Nijo¤ Arnie var travtjänstens spik

Nijo
0

ARnie är O'brian? han var min spik också på 1 system.

Men vad hjälper det när man åker i de andra loppen, hehe.