Olympia
Tjena all travälskare!
Denna bjuder jag på… komiskt att det är så svårt att förstå, tog betalt ordentligt på jägers och tänker göra det igen !! Dumle har givetvis underbart svårt att förlora detta lopp, är mogen för 11 - 11,5, travar 12,0 i dödens alla dar i veckan, you go figure it out… sen kan jag bjuda på en till; hur ska super quin losa från spets ???
Hej dollarsallovewr
Håller helt med dig om Dumle Loss, men hur ska Super Qui kunna ta spets från Navarro? Jag tror att Harmonic Silvio sitter i spets efter 500.
Tack dollarsallover!!
Och välkommen till TIF, hoppas du tittar in lite då och då, men gärna ännu oftare :-))))
mvh
Bertil

Hej Dollar´s
Super Qui delar jag men Dumle Loss även om jag inte skulle ha något emot det. Visst formen bör vara ännu bättre men mellantiden har inte varit något att skryta om läs 19,5 och nu senast 15,9 men då gäller det förstås att ta spets och Lassiter kommer också att göra ett rejält försök, bortsett Tai T och Super L.
Bilen släpper en skapligt bit in på upploppet och kurvan kommer inte direkt på vilket skulle kunnat rädda innerspåret men nu tillkommer ju den vinklade vingen dessutom och Dumle från spår 1 får inte missa en cm i starten. Till detta så måste ju någon landa i dödens och ytterligare på det så brukar ju kuskarna inte skänka bort dessa loppen utan en match. Men som sagt Dumle Loss med Wallin bakom tömmarna vore roligt men jag tvekar.