UB Reflektioner, oddsen.
En del vet jag ju spelar på Unibet. Kan vara intressant ändå.
Lite ändringar…..
V75 1: Egentligen inte så mycket mer än att ett/flera hårda lir kommit in på Citation idag.
V75 2: 3 hästar är spelade mest förhållande till oddset. Viking Crown, Greenheart och Elton Silvio. Min Narkissos har fått ett tungt lir på sig.
Ser nu att Vikingen gått ner till 3.35 på plats.
V75 3: Baloo Nalan och Luckytobeborn är populära dock förvånande att det är utan ändrignar på Prestige och Jos Cortina, den förstnämnde bör gå upp och den andra tvärtom.
V75 4: Inga ändringar. Likamed att alla odds är intressanta? Eller tvärtom.
V75 5: Salma Boko stod inte i 150 ggr så länge. Kraftig sänkning. Giant Superman får inte många lir på sig.
V75 6: Konstigt att Erik går upp ifrån 8.75 tycker jag. Att Arras skulle gå ner kunde jag lista ut. Veijo lär ha uttalat sig så storspelare eller väldigt många har hört hans optimist, för kommentaren i AB var inte så klar som det inofficiella.
V75 7: Keep On Flying har minskat på platsen men ökat på vinnaroddset, lite egendomligt.
Sj's Gold går succesivt nedåt. Likaså Conrads On Line (45 ggr vid start).
Tycker ni någon är extra intressant?
Tycker Arras ser spelvärd ut till 23 ggr pengarna vinnare unibet och 5.75 ggr pengarna på plats expekt.
Tips: På voltstart.se finns oddsen från atg, unibet och expekt samlade på en och samma sida. De verkar dock ha vajsing på oddsen till Åbys stora pris, annars är det suveränt.

#1 Tack för tipset
Vill inte verka viktig och du vet det säkert själv..detta är Arras TCB
mvh
Bertil
Har koll på det.
Tillägg:
Tilläggshästarna brukar få det svårt i denna typ av lopp där hästarna på förstafållan är relativt rutinerade. De bästa på första volten är enligt min mening just Arras TCB och Ingas Hurricane kan en hel del då det funkar (oxå spelvärd ger 14.00 ggr på vinnare unibet).

#1, Kan tänkas men första vinsten senast. Långsökt att den ska vinna V7 direkt efter det…
#4, Ingas Hurricane tror jag inte ett skit på. Vunnit massa lopp men så kom den ut på Axevalla och V75 - oplacerad direkt. Äckligt överspelad.
Best Friend är med stor sannolikhet bästa hästen på framvolten. Men i dessa långlopp över v75 där det är bra hästar på tilläggen så tycker jag att dem brukar komma ikapp och vinna då dem är helt för bra. Att starta 20 eller 40 meter bakom för så pass bra hästar är inga problem då dem har en helt annan hårdhet i sig.