V75 system Åby 15/9.
Posta era V75 system här.
V75 1: 1.2.5.6.7.8 | 4-3
V75 2: 5 Min Narkissos | 1-3
V75 3: 7 Prestige | 4-3
V75 4: 2.4.5 | 3-10
V75 5: 1.2.3 | 4-7
V75 6: 1.3.8.11.13 | 10-1
V75 7: 2.4.5.8.10 | 7-12
6x1x1x3x3x5x5= 1350 rader/675:- (Pris per andel 70:-)
Jag har tagit ut och har en andel.

Mitt blev så här:
V75-1
2
V75-2
1, 2, 3, 4, 5, 11
V75-3
1, 2, 3, 4, 7, 10
V75-4
5
V75-5
1, 2, 3
V75-6
1
V75-7
1, 2, 4, 7, 10
540 rader x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr
JOKERSYSTEM - Ramen 23760 rader, 90%reducering 2322 rader
- A: 2
- A: 4 B: 5,3,11 C: resten
- A: 4 B: 7,11 C: 5,10,3
- A: 4
- A: 1 B: 2,3 C:7,4
- A: 3,5 B: 10,13,8 C: 11,2,9,1
- A: 8,2 B: 4,10,3 C: 9,1,6
A: 4-6 B: 1-3 C: 0-1
Så ser det ut i kväll efter ett par glass rödtjut, spikarna ska det nog mycket till för att dom ska ändras, b % c kan man alltid ändra runt om det är några bra värmningar etc…. Men jag tycker att jag har fått till det ganska bra

harry boy funkar ej din mail här ?
ingen aning , hur aktiverar jag den?

#4, Klart den gör… Behövs ej aktiveras den är över trådarna precis.
#5 hittade den, stentom………….
Här kommer mitt system, så som det kommer att se ut om inga väsentliga strykningar dyker upp
mvh/Thomas

OK , bara undrade hade ej tillgång till din sida tidgare.

Thomas du vet mina spikar brukar vinna när jag ej tror på dem nästa ggn….Juvel N
eo……
Ja, han glider nog in som en C-häst på mitt system, ser ut att han plats med det.
Thomas

#9, Har absolut ingen feeling alls för den (hade jag ju sist).
Tomas - En fråga bara: Varför spelar du ditt joker system som du gör? Måste vara oerhört frustrerande att sätta ramen men reducera bort sjuan. Varför inte minska på antalet c-hästar som ska vinna? Du har bara 5 st. på systemet, att 2 ska vinna känns lite utopiskt.
Personligen försöker jag ialla fall hålla mig så att om allt är på ramen och ramen ok så är jag med. Skulle hata att systemet kollrar bort en ev. vinst.
Skulle vara kul att höra hur du tänkt och om du har några erfarenheter som kanske visar på att så som du byggt systemet är smartare.
Han har onekligen gjort två mycket bra insatser de senast 2 loppen där han spurtat stark, men inte hunnit fram. Just nu så är bara Jojo Orly utanför mitt system, men kanske han också åker med, då har jag helgarderat loppet

#13, Lädrets hästar går som tåget för fasiken luvsfarligt att plocka bprt på 9/11!!!!!!

V75-1
2
V75-2
4, 5
V75-3
4, 7, 11
V75-4
4
V75-5
1, 3, 4
V75-6
1, 3, 10, 13, 15
V75-7
2, 3, 4, 7, 9, 10
540 rader x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr
#12, det gör ingen skillnad, 0-2 C-hästar eller 0-1 C-hästar ger inget skillnad på ramen
mvh/Thomas
Så här blev mitt inlämnade system
mvh/Thomas
#17 Vet inte om vi pratar äpplen och päron Tomas.
Men om jag förstår ditt system så gör du ramen, sätter a,b,c hästarna, använder utgångar. Men sen för att ytterliggare begränsa det hela sätter du att systemet inte får kosta mer än 300:-. Den sista begränsningen gör väl att vinstgarantin på systemet inte helt är upp till dig, eller har jag fel.
Om du istället minskade till max 1 C-häst och kanske ändrade någon b till c skulle du hamna under 300:.- utan att ytterliggare begränsa.
Är jag helt ute och cyklar??

Ordinarie
Reserver
V75-1
2
V75-2
5
V75-3
4, 5
V75-4
4, 5
V75-5
1, 2, 3
V75-6
1, 2, 3, 8, 10, 11, 13
V75-7
2, 3, 4
252 rader x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr
2007 TSN: A78C 348A 01E1 1150 Vadet är registrerat.
#18, nja, jag har utegångshästar, men kan både vara och inte vara. Jag har begränsningen att min 1 av två lopp med A-hästar ska vinna (har flera A-hästar i de loppen) och att min 1 av två lopp med D-Hästar ska vinna (har då flera D-hästar i de loppen.Dessutom måste en B-häst vinna. Hittills så har jag aldrig missat en sjua när ramen går in
mvh/Thomas

Gjorde ett system med Citation OCH Cool MAn Crown . Orkar ej skriva ut det här för det har varit sådant JVLA strul med ATGS insättning idag. Ingen kraft kvar…..
Men det är hel gaddat mer eller mindre i lopp 2 3 4 7
I lopp 5: 1 2 3 4 7
Lite snurrat b och c hästar
Sedan ett krav ATT MIN LYKKO KUSK
Min Narkissos & Mighty Winner
50 tusen rader ned reducerat till 3240 :- sek.
Minst 2 b Hästar.

Gjorde ett system med Citation OCH Cool MAn Crown . Orkar ej skriva ut det här för det har varit sådant JVLA strul med ATGS insättning idag. Ingen kraft kvar…..
Men det är hel gaddat mer eller mindre i lopp 2 3 4 7
I lopp 5: 1 2 3 4 7
Lite snurrat b och c hästar
Sedan ett krav ATT MIN LYKKO KUSK
Min Narkissos & Mighty Winner
50 tusen rader ned reducerat till 3240 :- sek.
Minst 2 b Hästar.

Thomas. snyggt att sätta 6:an. måste ha get gott om pengar tillbax idag.
han fick bara 5 rätt, ingen av A hästarna i lopp 1-3 vann,, ramen höll inte………

Japp thomas vad vart åtebäringen ?
du hade väl fått dubbla om du tatt med Juvel Neo.
Nu är den förbrukad och inget spel hade men där alls…
Usch då ser nu du missa i 1a. Du hade ju en idee kändes juh som lurigt lopp 3 dje sen hade du ju den som idee…Gå aldrig ifrån en häst du verkligen känner för som är lågt streckad…..Det är där du tjänar mot alla andra i v7….
När jag vann som mest på bolagen hade jag ofta en FAVORTI Spik .
Sen en halvroliga som jag hade feelin för som din Bejing Man typ…Bra % på den…OSV….
Jävla otur du hade tycker jag som tycker du var värd ett bättre ödemed denna snygga ram på bara 4500 rader.

trist. dock ändå ett rätt mer än mig.
nu kan man väl iaf sluta tvivla på Giganten igen, verkar ha fått lite snurr på honom. roliga lopp att se gällande Guld-gänget iaf.
Brons div. var ju ett riktigt sömnpiller. *gäsp*
eller, det är inte "bara" , bra system av thomas tycker jag.
Fick 3st femmor på mitt eget 96kr system till tävlingen jag är med i. Åkte på Beijing man(spikade jos cortina) och avd 4 där jag hade med 4,5,6 och 1.an vann. Dagens bästa värmning gjorde Emir Rols och sedan galopperar han bort sig sådär, tråkigt!
ser att stjärnan bara fick 3 rätt på sitt system:)
håller du med om att man inte ska strecka 6 av 8 hästar i ett lopp nu rickard? Måste kännas att åka på G.superman i första avdelningen, vet dock fler i butiken som också garderade med 6 hästar och inte hade med G.superman. Nah, det ska helgarderas och inget annat :)
Lider med dej Thomas att du ändrar A-häst i första på dinna system .

Stod bredvid en gubbe som satte 7an idag….. Mäktigt. Han dubblade ett system för 1500 med Giant Superman.
#29, tack att du lider med mig, men det är ju som vanligt, man ska aldrig ändra från sin ursprungliga tanke, varför fortsätter vi då att ändra oss? Nå, jag måste tacka Demon Sid för tipset med Vejos klaring. Och att Nijo skulle åka på Bejing Man var ju givet, han har ju aldrig gillat den hästen. Så 3 femmor blev det och fick pengarna tillbaka och lite till

Thomas, kanske fel att jag kritiserar att det nu (Hade 6/8 i första och missar) men hur fanken resonerar du när du tar alla utom en 10/11 i V75-7. Det är ju generalfel nr 1….. Som vi fick se prov på idag.
Blev för stor reducering, jag spelar aldrig för mera än 300 och att plocka med Juvel Neo (som du för övrigt att som sista rank) hade medfört en för stor reducering och chansen att missa en sjua om ramen gått hade dramatiskt ökat

Jag förstår dig thomas du har alltid spelat för 300 :-
Det lilla jag sett. Man skall hålla sina principer annars kan kapitalet vara borta fort…..

#33, Okej tack för svar. Det kunde ha blivit jävligt dyrbart idag.
haha, jag är mest gad att jag spikade i loppet där beijing man eftersom den hästen hade jag inte ens haft med på en 5,6 streck…….Men Thomas, du har fel i att jag inte gillar hästen. Absolut inget mot Beijing man och jag hade kunnat se han som ett tidigt bud från spår 1,3,6 i detta loppet. Tycker väl annars att han inte är bättre än någon annan i loppet, men han fick det bästa löpningscenariot och vann på det.
Läste att Åke fick punktering i första sväng och det är den troliga orsaken till Jos cortinas dåliga insats, måste vara jobbigt att springa 2640m med punktering…………